خبرهای داغ:
نماینده مردم قزوین در مجلس شورای اسلامی

روند اشتغال معلولان با کندی مواجه است

زرآبادی گفت: چون سیاست های کلی بر این اساس است که دولت کوچک شود و استخدامی نداشته باشیم از همین رو استخدامها کاهش یافته و روند اشتغال معلولان با کُندی مواجه است
کد خبر: ۹۰۰۳۴۳۳
|
۱۴ فروردين ۱۳۹۷ - ۱۰:۰۸

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج قزوین، آیت الله عبدالکریم عابدینی نماینده ولی فقیه و امام جمعه قزوین به همراه داود محمدی، سیده حمیده زرآبادی، روح الله بابایی صالح نمایندگان استان در مجلس شورای اسلامی و مریم بیدخام معاون امور اجتماعی استانداری به مناسبت روز پدر با حضور در آسایشگاه سالمندان امیر مومنان(ع) قزوین از سالمندان این مرکز عیادت و دلجویی کردند.
سیده حمیده زرآبادی نماینده قزوین در مجلس شورای اسلامی نیز در این بازدید اظهارداشت: در لایحه جامع حمایت از معلولان تبصره های خوبی دیده شده که برای نمونه اگر سه درصد استخدام معلولان در دستگاههای اجرایی عملیاتی شود بسیاری از مشکلات این گروه برطرف می شود.
وی گفت: چون سیاست های کلی بر این اساس است که دولت کوچک شود و استخدامی نداشته باشیم از همین رو استخدامها کاهش یافته و روند اشتغال معلولان با کُندی مواجه است.
نماینده مردم قزوین در مجلس شورای اسلامی افزود: امروز در روز میلاد امیر مومنان با حضور در آسایشگاه خیریه امیرالمومنین که تنها محل نگهداری سالمندان است حضور یافتیم تا هم از احوال سالمندان جویا شویم و هم تقدیر و تشکری از کارکنان این مرکز داشته باشیم.
زرآبادی ضمن اشاره به کمبود اعتبارات بهزیستی و اینکه بهزیستی به تنهایی قادر به تامین نیازهای مددجویان نیست اضافه کرد: در بحث اعتبارات در بودجه سال ۹۷، یارانه برخی از اقشاری که تحت پوشش بهزیستی هستند افزایش یافته که اگر بموقع تامین شود بخشی از نگرانی ها حل خواهد شد.
زرآبادی تصریح کرد: امیدواریم اعتبارات افراد تحت پوشش بهزیستی بیشتر شود تا بتوان حمایت لازم را انجام داد.
1010/پ30/ب

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار