مدیرکل راهداری و حمل و نقل استان بوشهر گفت: میزان تردد وسایط نقلیه در محورهای استان در ۱۷ روز گذشته ۷.۷ میلیون خودرو ثبت شده که ۱۲.۰۲ درصد نسبت به مدت مشابه پارسال افزایش یافته است.
کد خبر: ۹۰۰۳۴۳۶
|
۱۴ فروردين ۱۳۹۷ - ۰۴:۱۰

به گزارش خبرگزاری بسیج از بوشهر، حمید رضا علم با بیان اینکه محورهای مواصلاتی استان از ایمنی بالایی برخوردار هستند اظهار داشت: از 4 هزار کیلومتر راه‌های استان بوشهر 665  کیلومتر آن بزرگراه، 575  کیلومتر راه اصلی و مابقی راه فرعی و روستایی است.

وی از نصب دوربین هوشمند کنترل جاده‌ای در محورهای اصلی استان بوشهر خبر داد و گفت: با تجهیز محور ساحلی دیر به دلوار و جاده اهرم  به برازجان به دوربین هوشمند جاده‌ای، استان بوشهر نخسین استانی است که تمام محورهای شریانی و اصلی آن تحت پوشش سامانه‌های هوشمند ثبت تخلف  قرار می‌گیرد.

مدیرکل راهداری و حمل و نقل استان بوشهر با بیان اینکه طرح راهداری نوروزی  از 25 اسفند در محورهای استان بوشهر اجرا شد گفت: با اجرای این طرح 320 نفر راهدار با 261 دستگاه ماشین آلات راهداری در محورهای استان استقرار یافته است.

علم با اشاره به افزایش 12.02 درصدی تردد خودروها  از محورهای استان بوشهر افزود: از 25 اسفند تا 12 فروردین 7 میلیون و 708 هزار خودرو از 54 خروجی و ورودی استان بوشهر تردد کرده‌اند که  نسبت به مدت مشابه سال قبل 12.02  درصد افزایش دارد.

وی، بیشترین تردد  خودروها را در این مدت مربوط به محور خوزستان به دیلم  دانست و بیان کرد: پس از آن محورهای فیروزآباد به جم، کنارتخته به وحدتیه، عسلویه به لامرد و  بندو به  اخند در شهرستان عسلویه بیشترین تردد را ثبت کرده‌اند.

مدیرکل راهداری و حمل و نقل استان بوشهر به ورود خودروها از محورهای 5 گانه استان بوشهر پرداخت و افزود:  از 25 اسفند تا 12 فروردین 754 هزار دستگاه خودرو ار 5 محور، وارد استان بوشهر شده‌اند که رشد 10.8 درصدی نسبت به مدت مشابه سال قبل نشان می‌‌دهد.

علم با اشاره به رشد خودروهای خروجی از استان بوشهر خاطر نشان کرد: در مدت 17 روز گذشته 748 هزار دستگاه خودرو از محورهای 5 گانه استان بوشهر استان بوشهر را ترک کرده‌اند که نسبت به مدت مشابه سال قبل 10.89 درصد افزایش دارد.

انتهای پیام/

ارسال نظرات