خبرهای داغ:
مدیرکل نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس استان قم خبر داد
مدیرکل نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس استان قم از بهره‌برداری هشت پروژه آموزشی و پرورشی در سال گذشته خبر داد.
کد خبر: ۹۰۰۳۴۷۶
|
۱۴ فروردين ۱۳۹۷ - ۱۱:۵۴
بهره‌برداری از ۸ پروژه آموزشی و پرورشی در قم
به گزارش خبرگزاری بسیج از قم، محسن پورگلیان با اشاره به اقدامات انجام شده در سال ۹۶ اظهار کرد: سال خوبی در زمینه احداث، نوسازی و تجهیز مدارس در حوزه احداث فضای آموزشی استان قم پشت سر گذاشتیم.

وی خاطرنشان کرد: فضا‌های آموزشی از محل اعتبارات ملی و استانی به ویژه کمک‌های خیران مدرسه‌ساز احداث شده که پروژه‌های مختلف در این بخش به بهره‌برداری رسید.

مدیرکل نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس استان قم از بهره‌برداری هشت پروژه آموزشی و پرورشی خبر داد و افزود: این پروژه‌ها دارای زیر بنای ۸ هزار و ۷۴۲ متر مربع و ۵۲ کلاس درس بود که در مناطق مختلف مانند پردیسان، جعفریه، روستا‌های سراجه، مؤمن آباد و منطقه محروم قمرود واقع شده است.

وی خاطرنشان کرد: پروژه شهید هندویان یکی از پروژه‌های احداثی است که به همت خانواده شهید احداث شده و این مجموعه بزرگترین مجموعه آموزشی شهر قم است که دارای چهار فاز آموزشی، دو فاز ورزشی و یک فاز فرهنگی و تربیتی است.

پورگلیان عنوان کرد: این پروژه در پردیسان واقع شده است و تاکنون به همت خانواده خیر دو فاز از این مجموعه به بهره‌برداری رسیده که شامل دو مدرسه ابتدایی و متوسطه اول است و طی سال ۹۷ فاز‌های ورزشی و تربیتی نیز آغاز می‌شود.

وی یادآور شد: عملیات تکمیل ۱۷ پروژه نیز آغاز شده که هنرستان جامع کار و دانش با مساحت حدود ۶ هزار و ۵۰۰ متر مربع در قلعه کامکار یکی از این پروژه‌ها است که از کارگاه‌ها و فضا‌های آموزشی تشکیل شده است که از بزرگترین مجموعه‌های هنرستانی و کار و دانشی در سطح استان به شمار می‌رود.

مدیرکل نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس استان قم پروژه کانون فرهنگی، هنری ورزشی محرابی و مجموعه استخر شنای ناحیه دو آموزش و پرورش در منطقه شیخ آباد را از دیگر پروژه‌های در دست تکمیل ذکر کرد.
ارسال نظرات