خادم مسقر در آشپزخانه اردوگاه راهیان نور مازندران در خرمشهر با بیان اینکه بدون شک افرادی که زائر این منطقه شدند، دعوت شده شهدا هستند، و ما وظیفه داریم بخوبی از میهمانان پذیرایی کنیم، اظهارداشت: توصیه شهدا ولایت مداری است و زائران این پیام شهدا را به همه منتقل کنند و قطعا به فرموده امام راحل پشتیبانی از ولایت فقیه کشور را از آسیب ها نگه می دارد.
کد خبر: ۹۰۰۳۴۷۷
|
۱۴ فروردين ۱۳۹۷ - ۱۱:۴۱

به گزارش خبرگزاری بسیج مازندران، یکی از خادمین شهدا در اردوگاه شهدای مازندران در خرمشهر گفت: چون توفیق شهادت در دوران دفاع مقدس را نداشتم احساس دین می کنم و امیدوارم این کار که به میهمانان سرزمین نور و شهادت خدمات ارائه می کنیم موجبات زنده نگه داشتن یاد و نام شهدا را فراهم تا بتوانم انجام تکلیف کنیم و شهدا از ما راضی باشند.

سید نادعلی مختاری افزود: شهدا به ما درس ایستادگی، مقاومت، خواستن و توانستن را یاد دادند و نشان دادند به آنچه بخواهیم می توانیم برسیم.

خادم مسقر در آشپزخانه اردوگاه راهیان نور خرمشهر با بیان اینکه بدون شک افرادی که زائر این منطقه شدند، دعوت شده شهدا هستند، اظهارداشت: توصیه شهدا ولایت مداری است و زائران این پیام شهدا را به همه منتقل کنند و قطعا به فرموده امام راحل پشتیبانی از ولایت فقیه کشور را از آسیب ها نگه می دارد.

مختاری سنگدهی با توجه به همراهی رنج بیماری  ناشی از دوران دفاع مقدس که از چهره اش نمایان بود بیان کرد: استقبال مردم از مناطق نشانگر وفاداری آن ها به شهدا و انقلاب است و این نقطه مقابل خواسته و تلاش دشمنان در ضربه زدن به نظام جمهوری اسلامی است

ارسال نظرات
پر بیننده ها