بیش از ۵هزار هرمزگانی مهمان مناطق جنگی جنوب کشور شدند

فرمانده اردوگاه پیامبر اعظم(ص) سپاه امام سجاد(ع) هرمزگان گفت: بیش از ۵هزار نفر از ۲۵ اسفندماه تا ۱۰فروردین ماه در قالب کاروان های ۴۴ نفری جهت بازدید به مناطق عملیاتی اعزام شدند.
کد خبر: ۹۰۰۳۴۷۹
|
۱۴ فروردين ۱۳۹۷ - ۱۱:۵۸
به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج هرمزگان، محمود قاسمی در گفتگو باخبرنگاران از حضور زائران به مناطق عملیاتی جنوب کشور در قالب کاروان ها و خودرو های شخصی خبر داد و گفت: علیرغم هزینه های بالایی که زائران برای حضور در مناطق عملیاتی جنوب کشور باید متقبل می‌شدند اما شاهد ستقبال باشکوهی از سوی مردم بودیم.

فرمانده اردوگاه پیامبر اعظم(ص) سپاه امام سجاد(ع) استان هرمزگان در آبادان، اظهار داشت: بیش از۵هزار نفر از۲۵ اسفندماه تا ۱۰فروردین ماه در قالب کاروان های ۴۴ نفری و خودروهای شخصی از استان هرمزگان در مناطق عملیاتی حضور بهم رسانده اند و این نشان از اهمیت مردم استان به شهداء و خانواده معظم شهدا دارد.

وی گفت: این کاروان ها از شهرستان های رودان، میناب، سندرک و هشتبندی، لنگه، پارسیان، بستک و جزایر هرمز، کیش و لاوان در مناطق عملیاتی جتوب حضور و از یادمان های هویزه، طلائیه، شلمچه، یادمان شهدای غواص، والفجر ۸ (اروند کنار ) و یادمان وزیر شهید تندگویان زیارت کردند.

قاسمی با اشاره به استقبال بی نظیر مردم استان پس از مطلع شدن از اردوگاه هرمزگان در آبادان بیان داشت: امسال به نسبت سال گذشته خیلی از مردم استان با اطلاع از محل اردوگاه پیامبر اعظم(ص) در آبادان به این مناطق سفر کرده اند، در روزهای اول سال ۹۷ بیش از  ۳۵ خانوار در این اردوگاه کار اسکان و پذیرایی آنها انجام شده است.

وی از حضور کاروان ها و خودروهای شخصی سراسر کشور همچون سال های گذشته گفت و افزود: امسال همچون سال های گذشته پذیرای زائران از سراسر کشور در قالب کاروان ها و خودرو های شخصی بوده ایم که با هماهنگی های قبلی برای آن ها اسکان و پذیرایی مهیا می‌شد.

قاسمی اظهارداشت: در این ایام اردوگاه پیامبر اعظم (ص) هرمزگان در خوزستان از استان های دیگر نیز پذیرایی و کار اسکان آنها را انجام می شود استان های مانند تهران، اصفهان، بوشهر، آذربایجان شرقی و غربی و دیگر استانهایی که نیاز به اسکان داشتن را پذیرش می کرد.

فرمانده اردوگاه پیامبر اعظم(ص) سپاه امام سجاد(ع) استان هرمزگان در آبادان، تصریح کرد: طبق نظر سنجی های صورت گرفته از زائرین استان حضور در مناطق عملیاتی یکی از آرزوهای آن ها بود که به این زیارتگاه ها بیایند و از نزدیک زیارت کنند و ذره ای از دلاور مردی ها، شجاعت، ایثار و از خودگذشتگی رزمندگان و شهداء را در این مناطق مشاهده کنند.

قاسمی با اشاره به این که راهیان نور یک کار فرهنگی بزرگ می باشد عنوان کرد: راهیان نور یک کار فرهنگی بزرگ می‌باشد و ان شاالله بتوانیم روز به روز این کار فرهنگی را تقویت نماییم که یکی از دغدغه های مقام معظم رهبری می‌باشد، خدامی که تقاضا داده اند برای خدمتگذاری کسانی هستند که فکر و کار فرهنگی انجام داده اند و ما توانسته ایم بهترین اقدامات فرهنگی را برای زائرین شهداء برنامه ریزی کنیم.

قاسمی فرمانده اردوگاه پیامبر اعظم (ص) سپاه امام سجاد (ع)استان هرمزگان درآبادان اظهار داشت: اردوگاه پیامبر اعظم (ص) سپاه امام سجاد(ع) استان هرمزگان که در بیست کیلومتری آبادان قرار دارد ؛ سالانه پذیرای زائرین شهدای گمنام است و در ایام نوروز این استقبال به حداکثر خود در طول سال می رسد.

وی خاطرنشان کرد: همه کسانی که دغدغه کار فرهنگی دارند مخصوصا در استان خودمان، در این راه قدم بگذارند، همه آحاد جامعه و مسئولین دست به دست هم دهند تا بتوانیم در این حرکت بزرگ فرهنگی قدم مثبت و بهتری برداریم و آشنایی هرچه بیشتری را با شهداء و رزمندگان برای نسل جدید به وجود آوریم.

ارسال نظرات
آخرین اخبار