خبرهای داغ:
رئیس دانشگاه فرهنگیان قزوین گفت: راهیان‌نور نسخه شفابخش برای احیا و نهادینه شدن فرهنگ و ارزش‌های انقلاب اسلامی است.
کد خبر: ۹۰۰۳۴۹۵
|
۱۴ فروردين ۱۳۹۷ - ۱۳:۰۵

نصرت‌اله یوسفی رئیس دانشگاه فرهنگیان قزوین در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری بسیج در قزوین اظهار کرد: اردوهای راهیان نور بستر مناسبی برای پیوند نسل‌های سوم و چهارم انقلاب با آرمان‌های نظام مقدس جمهوری اسلامی و شهدا است.
وی افزود: کاروان‌های راهیان‌نور زمینه توسعه و ترویج فرهنگ ایثار و شهادت و تحقق آرمان‌ها و ارزش‌های والای شهدا و رزمندگان را در دانشجویان استان نهادینه کرده است.
رئیس دانشگاه فرهنگیان قزوین ضرورت آشنا کردن نسل امروز با حماسه پرشکوه و افتخارات دفاع مقدس را از وظایف مسئولان عنوان کرد و گفت: در زمان حاضر که دشمنان عمق اعتقادات دینی و انقلابی جوانان را نشانه گرفته‌اند، راهیان‌نور نسخه شفابخش برای احیا و نهادینه شدن فرهنگ و ارزش‌های انقلاب اسلامی است.
یوسفی در ادامه تصریح کرد: زنده نگه‌داشتن یاد و نام شهید و بزرگداشت زمان و مکان شهادت و مدفن آنان و الگوسازی از شخصیت و سیره زندگی و حماسه ایثارگرانه شهید، بخشی از وظایف مسئولین نظام نسبت به شهدا است.
وی با اشاره به منویات رهبر معظم انقلاب خاطرنشان کرد: از نظر رهبر معظم انقلاب دفاع مقدس پدیده‌ای معنادار و ارزشمند و ظرفیت و ثروتی بزرگ برای ملت ایران است که می‌توان با کنکاش و جستجوی درست و دقیق در ان به دستاوردهای بزرگی دست پیدا کرد.
این مسئول تاکید کرد: مسئولین کشور، هدفشان را راضی کردن قدرت‌های مستکبر قرار ندهند. هدفشان را راضی کردن مردم، به کار گرفتن نیروهای داخلی و تقویت عناصر فعال داخل کشور قرار دهند.
یوسفی با بیان اینکه مسئولین کشور باید انقلابی باشند و انقلابی عمل کنند یادآور شد: معنای انقلابی‌گری این است که کشور و مسئولان تسلیم هیچ زورگویی نشوند. دچار ضعف نفس و انفعال نشوند، نه زورگویی را قبول کنند و نه فریب او را بخورند.
رئیس دانشگاه فرهنگیان قزوین هدف انقلاب اسلامی را تغییر جامعه فاسد ایران دانست و اظهار داشت: انقلاب اسلامی که امام بزرگوار به کمک مردم به پیروزی رساند، هدفش تغییر جامعه فاسد به جامعه با هویت دارای استقلال، اصالت، خلاقیت و حرف نو تبدیل کند.
9001/ت30/ب

ارسال نظرات
پر بیننده ها