خبرهای داغ:
فرماندار شهرستان نهاوند گفت: همایش پدران آسمانی روز پنجشنبه 16 فروردین ماه در شهرستان نهاوند برگزار می‌شود.
کد خبر: ۹۰۰۳۵۲۱
|
۱۴ فروردين ۱۳۹۷ - ۱۶:۴۲

همایش پداران آسمانی در نهاوند برگزار می‌شودبه گزارش خبرگزاری بسیج از نهاوند، جمعی از فرزندان شهدای گرانقدر شهرستان با کریم حمیدوند فرماندار شهرستان نهاوند و حجت الاسلام مغیثی امام جمعه نهاوند در محل دفتر امام جمعه دیدار کردند.

فرماندار شهرستان نهاوند در این دیدار با اشاره به برگزاری همایش پدران آسمانی گفت: این همایش به مناسبت سالروز ولادت امام علی(ع) و با هدف تجدید میثاق فرزندان شهدا با پدرانشان و شناخت بیشتر فرزندان شهدا از یکدیگر در شهرستان‌های کشور برگزار می‌شود.

کریم حمیدوند ترویج فرهنگ ایثار و شهادت در جامعه، باز تعریف رابطه میان فرزندان شهید، شناسایی نیروهای نخبه از میان فرزندان شهدا و قدردانی از خادمان خانواده‌های شهدا را از دیگر اهداف این همایش عنوان کرد.

وی افزود: جشن دیدار با پداران آسمانی در شهرستان نهاوند روز پنج شنبه 16 فروردین ماه ساعت10 صبح در گلزار شهدای نهاوند(باغ بهشت) برگزار می شود.

فرماندار نهاوند: شهدای انقلاب همواره با توکل بر خدا و توسل به ائمه معصوم(س) روحیه پایداری و مقاومت خود را حفظ کرده و همین روحیه سبب شد تا ابرقدرت‌ها در مقابل اراده و اعتقاد رزمندگان ایران تسلیم شوند.

انتهای پیام/

 

ارسال نظرات