افزایش7درصدی تلفات جاده ای در مازندران

مدیرکل پزشکی قانونی مازندران گفت: ۲۹ نفرمرد و زن در حوادث رانندگی نوروزی امسال در جاده‌های استان کشته شدند که در مقایسه مدت مشابه سال گذشته ۷ درصد افزایش داشته است.
کد خبر: ۹۰۰۳۵۵۳
|
۱۴ فروردين ۱۳۹۷ - ۲۰:۳۹

به گزارش خبرگزاری بسیج مازندران، به نقل از روابط عمومی پزشکی قانونی مازندران، اظهار کرد: علی عباسی اظهار کرد: ۲۹ نفر مرد و زن در حوادث رانندگی نوروزی امسال در جاده‌های استان کشته شدندکه در مقایسه مدت مشابه سال گذشته هفت درصد افزایش داشته است.

وی با بیان اینکه ۱۸ نفر از جان باختگان مرد و بقیه زن بودند، افزود: ۱۰ نفر از این تعداد سرنشین خودرو، ۹ نفر عابرپیاده، هشت نفر راننده و دو نفر نیز راکبان موتورسیکلت بودند.

مدیرکل پزشکی قانونی مازندران گفت: بابل با ۶ نفر، قائم‌شهر با چهار، تنکابن با سه، آمل سه و ساری هم دو نفر بیشترین آمار کشته‌شدگان حوادث جاده‌ای را به خود اختصاص دادند.

عباسی یادآور شد: آمار جمع‌آوری شده از کشته‌های تصادفات نوروزی مربوط به محدوده زمانی ۲۵ اسفند ۹۶ تا ۱۳فروردین امسال ۹۷ است و امکان تغییر در آن وجود دارد.

وی در پایان گفت: این آمار از ۱۵ مرکز این اداره کل جمع‌آوری شده و به‌دلیل امکان اضافه شدن تلفات از بین مصدومان حوادث رانندگی نوروزی که در بیمارستان‌ها بستری هستند در هفته دوم اردیبهشت اعلام می‌شود.

ارسال نظرات
پر بیننده ها