فرماندار اشکذر در نشست شورای اداری با اشاره به اقدامات انجام‌شده طی یک سال گذشته به‌ویژه در حوزه اقتصاد مقاومتی در این شهرستان گفت: در همین راستا شهرستان اشکذر میزبان نخستین نشست کارگروه اقتصاد مقاومتی استان در سال ۹۷ خواهد بود.
کد خبر: ۹۰۰۳۵۷۰
|
۱۵ فروردين ۱۳۹۷ - ۰۷:۵۳
به گزارش خبرگزاری بسیج از اشکذر؛ امام‌جمعه اشکذر در نخستین نشست شورای اداری این شهرستان گفت: تقارن فصل بهار با سه ماه پر خیروبرکت قمری را باید به فال نیک گرفت و در راستای تحقق منویات مقام معظم رهبری به‌صورت جدی گام برداشت.
حجت‌الاسلام «محمدرضا طالبیان» با اشاره به سخنان رهبری در حرم مطهر امام رضا (ع) مبنی بر تعصب نسبت به تولید و خرید کالای داخلی اظهار داشت: این تعصب علاوه بر منافع و بهره کنونی برای کشور، می‌تواند زمینه شکل‌گیری نیرو‌های خلاق و کارآمد در درازمدت را نیز به دنبال داشته باشد.
وی هرگونه ضعف و ناتوانی در عمل و یا اندیشه‌های غلط را به‌مثابه پلی برای دشمنان برشمرد و بر لزوم بهره‌گیری از نیرو‌های کاردان و کارآزموده با اندیشه‌های دینی را برای مقابله با سوءاستفاده و نفوذ دشمن تأکید نمود.
فرماندار اشکذر نیز در این نشست با ارائه گزارشی از اقدامات انجام‌شده در سال گذشته و به‌ویژه نوروز ۹۷ عنوان داشت: در ایام نوروز ٣٧٠ کلاس برای اسکان مسافرین نوروزی در شهرستان محیا شده بود که این میزان اسکان نسبت به سال سپری‌شده با افزایش ٥ درصدی همراه بوده است.
«محمدعلی شاه‌حسینی» در بخش دیگر صحبت‌های خود با اشاره به نام‌گذاری سال کنونی با رویکرد اقتصادی و سخنرانی در خصوص عملکرد مجموعه دولت طی سال ۹۶ گفت: همان‌طور که مقام معظم رهبری فرمودند: اقدامات خوبی طی سال‌های اخیر انجام‌شده است و نباید نسبت به فعالیت‌های صورت گرفته بی‌انصافی کرد.
وی با اعلام برگزاری نخستین نشست کارگروه اقتصاد مقاومتی استان در سال جاری در شهرستان اشکذر ادامه داد: با توجه به وجود افزون بر ۹۰۰ واحد تولیدی و صنعتی کوچک و بزرگ در این خطه آمادگی داریم شهرستان اشکذر به‌عنوان پایلوت «برنامه‌های کالای ایرانی از تولید تا مصرف» انتخاب گردد که این موضوع در کارگروه مذکور مطرح خواهد شد.
ارسال نظرات