همچنین اردوی راهیان نور از چهار به چهار و نیم روز افزایش یافت که سفر قم را در برنامه اصلی قرار دادیم و همچنین بازدید از یادمان‌ها و حرم امام نیز در دستور کار قرار گرفت.
کد خبر: ۹۰۰۳۵۸۹
|
۱۵ فروردين ۱۳۹۷ - ۰۹:۱۶

به گزارش خبرگزاری بسیج مازندران، محمد شعبانی در گفت‌وگویی اظهار کرد: تاکنون 10 هزار نفر از دانش‌آموزان مازندران به سفر راهیان نور اعزام شدند.

وی بیان کرد:علی رغم کاهش اعزام دانش آموزان به راهیان نور، اما تعداد کاروانها از کیفیت بسیار خوبی برخوردار بوده است و نتایج نظرسنجی‌ها نیز این مهم را ثابت می‌کند.

معاون پرورشی و فرهنگی آموزش و پرورش مازندران با اشاره به اینکه نزدیک به 3 هزار نفر از دانش‌آموزان در فراخوان دل‌نوشته‌ها شرکت کردند، تصریح کرد: همچنین اردوی راهیان نور از چهار به چهار و نیم روز افزایش یافت که سفر قم را در برنامه اصلی قرار دادیم و همچنین بازدید از یادمان‌ها و حرم امام نیز در دستور کار قرار گرفت.

این مسؤول یادآور شد: باهمکاری بسیج دانش‌آموزی مراسم تجلیل از فعالان راهیان نور هفته پایانی خرداد ماه امسال در مازندران برگزار می‌شود.

شعبانی با اعلام اینکه راهیان نور جریان فرهنگی و اردویی کاملا متفاوتی است، خاطرنشان کرد: نیاز است تمام دستگاه‌های فرهنگی برای تقویت مبادی فرهنگی به کمک آموزش و پرورش بیایند.

وی به افتتاح فاز نخست پارک موزه دفاع مقدس استان اشاره کرد و گفت: نیاز است برای آشنایی با میراث ارزشمند دفاع مقدس از این ظرفیت برای مقاطع تحصیلی پایین‌تر دانش‌آموزان که امکان اعزام آنان بهره‌گیری شود که در این زمینه در حال برنامه‌ریزی برای انجام نشست با بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس مازندران هستیم.

ارسال نظرات
پر بیننده ها