فرمانده سپاه بیجار با خانواده شهدای اهل تسنن دیدار کرد

به مناسبت فرا رسدن سال نو فرمانده سپاه بیجار با خانواده شهدای اهل تسنن روستای کانی کن دیدار کرد.
کد خبر: ۹۰۰۳۵۹۹
|
۱۵ فروردين ۱۳۹۷ - ۰۹:۳۹
به گزارش خبرگزاری بسیج از کردستان،سعید شعبانی صبح امروز با حضور در منزل شهدای اهل تسنن روستای کانی کن فرا رسیدن سال نو را به خانواده معظم شهید تبریک گفت.

در این دیدار فرمانده سپاه بیجار با تجلیل از مقام والای شهدا، گفت: بسط و گسترش فرهنگ غنی ایثار و شهادت و انتقال این مفاهیم ارزشمند به نسل‌های بعدی، از اولویت‌های اصلی بنیاد است.

وی بیان داشت:خانواده‌های شهدا به‌عنوان اسوه‌های مقاومت و ایثار، یکی از سرمایه‌های معنوی نظام هستند، چرا که در این مسیر روشن فرزندانی را تربیت کردند که به خیر واقعی یعنی شهادت نائل آمدند.

فرمانده سپاه بیجار با تاکید بر اینکه امنیت نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران حاصل خون شهیدان است، بیان داشت: سرکشی از خانواده شهدا و رسیدگی به مشکلات آن‌ها وظیفه اصلی مسئولان است.

شعبانی تصریح کرد:معتقدم در سایه خون شهداست که امروزه با وجود آنکه در هر کجای دنیا، جنگ و خونریزی است؛ مردم در جمهوری اسلامی ایران در آرامش و امنیت به سر می‌برد.

وی در پایان این دیدار یادآور شد:به طور حتم در سایه دعای خانواده شهداست که می‌توانیم صادقانه به نظام و مردم ایران اسلامی خدمت کنیم.

فرمانده سپاه بیجار بعد از دیدار با خانواده شهید روستای کانی کن با حضور در منزل فرمانده گردان بیت المقدس حوزه شهید بیاتیان فرا رسیدن سال نو را تبریک گفت.
 
انتهای پیام/7727
ارسال نظرات
آخرین اخبار