استاندار مازندران:

مازندران اولین استان دارای ساختار جدید فرمانداری است/ مصرف کالای ایرانی در دستگاههای مازندران نهادینه شود

با پیگیری‌های انجام شده مازندران اولین استانی بود که ساختار جدید فرمانداری‌ها را دریافت کرد و همه باید کمک کنند تا ظرفیت مدیریتی فرمانداری‌ها و بخشداری‌ها ارتقاء یابد.
کد خبر: ۹۰۰۳۶۰۱
|
۱۵ فروردين ۱۳۹۷ - ۰۹:۴۷

به گزارش خبرگزاری بسیج مازندران، محمد اسلامی اظهار داشت: نقش وزارت کشور و استانداری برای تحقق برنامه های دولت و کارآمدی دستگاه‌ها و توسعه همه جانبه استان نقشی راهبردی و بی نظیر است.

وی افزود: نوروز 97 برای مردم مازندران سرشار از امنیت و آرامش بود و اقامت 15 میلیون نفر شب در استان و میزبانی از میهمانان سراسر کشور در دیار علویان برای همه ما موجب افتخار است.

اسلامی از حضور موثر و شایسته کمیته‌های 12 گانه ستاد خدمات سفر و معاون عمرانی استانداری در ایام نوروز تقدیر کرد و افزود: هماهنگی و همراهی بسیار خوبی در نوروز97 بین دستگاه‌های متولی و خدمت‌رسان وجود داشته است هرچند ترافیک در غرب استان مشهود بود و امیدواریم با توسعه زیر ساخت‌ها و بهره‌گیری از حمل و نقل ترکیبی بار ترافیکی استان کاهش یابد.

وی بر کاهش خودرو محوری و توسعه ریل و حمل و نقل ترکیبی در استان تاکید کرد و گفت: وزارت کشور و استانداری در تحقق برنامه‌های دولت نقشی مهم و راهبردی دارند و موفقیت همه بخش‌ها با موفقیت وزارت کشور و استانداری گره خورده است.

اسلامی، خواستار پیگیری و نظارت مقتدرانه مجموعه استانداری در اجرای برنامه‌های توسعه ای استان شد و افزود : اتفاقات مهم توسعه ای با نظارت و پیگیری مداوم و جدی حاصل می‌شود.

وی کارآمدی دولت را منوط به کارآمدی افراد و کارکنان دانست و گفت: با پیگیری‌های انجام شده مازندران اولین استانی بود که ساختار جدید فرمانداری‌ها را دریافت کرد و همه باید کمک کنند تا ظرفیت مدیریتی فرمانداری‌ها و بخشداری‌ها ارتقاء یابد.

وی خداحافظی با بروکراسی را بسیار مهم دانست و گفت: متاسفانه فقط 12 درصد اعتبارات استان صرف فعالیت‌های عمرانی می‌شود و اکثر اعتبارات صرف هزینه های جاری شده و ضرورت دارد برای کارآمدی و چابک‌سازی دستگاههای خدمت رسان فکری اساسی کرد.

استاندار مازندران بر ضرورت تحقق ابعاد حقوق شهروندی ابلاغ شده از سوی ریاست جمهوری تاکید کرد و گفت: همه باید با تعهدات اخلاقی و قانونی برای اصلاح فرایند غیر ضرور اداری تلاش کنند.

اسلامی کاهش مهلت صدور مجوزها، ارتقاء نرخ پاسخگویی، سلامت اداری، اصلاح فرآیندها و خدمت خالصانه به مردم را مهم‌ترین انتظارات در سال 97 دانست و گفت: با پیگیری‌های صورت گرفته بیش از 180 مورد اختیار دستگاهها به استان واگذار شده و از این فرصت برای تحقق برنامه ها باید استفاده کرد.

استاندار مازندران با اشاره به اینکه مصرف کالای ایرانی به شعار و نصب بنر نیست، گفت: مصرف کالاهای ایرانی در ادارات مازندران نهادینه شود.

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار