خبرهای داغ:
معاون آموزشی دانشگاه معارف اسلامی گفت: در گروه‌های معارف اسلامی متناسب با نیاز جذب استاد وجود ندارد و با مقدار مطلوب فاصله وجود دارد و حتی برخی از اعضای هیأت علمی گروه‌های معارف در آستانه بازنشستگی هستند بنابراین اگر فکر جدی برای این امر نشود با مشکل در گروه‌های معارف مواجه می‌شویم.
کد خبر: ۹۰۰۳۶۱۸
|
۱۵ فروردين ۱۳۹۷ - ۱۲:۰۱
در گروه‌های معارف اسلامی متناسب با نیاز جذب استاد صورت نمی‌گیرد/تمدید ثبت نام آزمون دکترای دانشگاه معارف اسلامی
به گزارش خبرگزاری بسیج از قم، غلامحسین گرامی با اشاره به جذب دانشجوی دکترای دانشگاه معارف اسلامی اظهار کرد: این دانشگاه برای تربیت استاد معارف اسلامی تأسیس شده و دانشجویان مقطع دکترا رشته مدرسی معارف اسلامی با پنج گرایش مبانی نظری اسلام، قرآن و متون اسلامی، انقلاب اسلامی، تاریخ و تمدن اسلامی و اخلاق اسلامی در دانشگاه پذیرش می‌شوند.

وی خاطرنشان کرد: زمان ثبت‌نام آزمون اختصاصی دکترای دانشگاه معارف اسلامی تا هشتم اردیبهشت امسال تمدید شده و زمان برگزاری آزمون جمعه ۱۶ شهریور سال ۹۷ است.

معاون آموزشی دانشگاه معارف اسلامی با بیان اینکه هشت نفر ظرفیت برای هر یک از گرایش‌ها در نظر گرفته شده است گفت: در مجموع ۴۰ نفر دانشجوی دکترا جذب می‌شود که این سهمیه بین آزمون اختصاصی و سراسری تقسیم می‌شود.

وی با بیان اینکه کمبود استاد معارف اسلامی وجود دارد و به اساتید ثابت و عضو هیأت علمی نیاز است یادآور شد: در گروه‌های معارف متناسب با نیاز جذب استاد وجود ندارد و با مقدار مطلوب فاصله وجود دارد و حتی برخی از اعضای هیأت علمی گروه‌های معارف در آستانه بازنشستگی هستند بنابراین اگر فکر جدی برای این امر نشود با مشکل در گروه‌های معارف مواجه می‌شویم.

گرامی تصریح کرد: به شدت در دروس معارف به جذب اساتید هیأت علمی به صورت تمام وقت نیاز است تا با تعهد نسبت به دانشجو و دانشگاه پاسخگوی نیاز دانشجویان باشند.
ارسال نظرات
پر بیننده ها