همه استانها از تعطیلات نوروزی برای رونق اقتصادی منطقه خود و معرفی قابلیت ها و آداب و رسوم خود استفاده می کنند و در اینکار دلسوزان هر منطقه بیشتر دل می سوزانند
کد خبر: ۹۰۰۳۶۲۱
|
۱۵ فروردين ۱۳۹۷ - ۱۰:۱۱
به گزارش خبرگزاری بسیج از زاهدان،سیستان وبلوچستان هم امسال از این قاعده پیروی می‌کرد تا اینکه بدخواهان یعنی همان تروریست ها، تعطیلات را فرصت خرابکاری دانسته و سعی در ورود محموله انفجاری کردند. انگار این جماعت، هنری بهتر از آجر کردن نان مردم استان ندارند.
دشمن‌ترین و نادان‌ترین افراد چنین اشتباهی نمی‌کنند چه رسد به کسانی که با ادعای مطالبات و حمایت از اقوام، جنایت می‌کنند البته الحمدالله نیروی‌های امنیتی و مرزبانی با میزان جهالت این طیف آشنا بودند و با پیش بینی لازم جلوی تلخی عید مردم و یک بدنامی را گرفتند. چرا که درصورت وقوع انفجاری دلسوزان استان باید هزینه زیادی صرف می‌کردند تا شاید دوباره اعتماد گردشگران را جلب می‌کردند.
چقدر زمان خواهد بُرد تا وضعیت گردشگری ما به اندازه ترکمن صحرا و کردستان که ترکیب جمیعتی مشابه ما دارند، برسد، فقط خدا می‌داند. ولی بی شک آن روز حتما با روز نابودی کامل جریان تکفیری گره خورده است.
گروهک این محموله انفجاری را از طریق خودرو‌های سوختکش جابجا می‌کرد گویا این گروهک می‌خواهد بیش از پیش نان افرادی که از سر ناچاری به سوخت کشی روی آوردند، آجر کند. بی دلیل نبود که در چند ماه اخیر گروهک تروریستی مدام مظلوم نمایی می‌کرد و مدعی می‌شد به سوخت کش‌ها تیراندازی شده، گویا آن جنجال رسانه‌ای برای این سوءاستفاده بود.
اساسا هرجنجال تروریست‌ها برای پنهان کردن یک اقدام شوم است حالا سوخت کش‌ها هم می‌گویند؛ ما را به خیر تو امید نیست شر مرسان

یادداشت روز؛ احمدملاشاهی
ارسال نظرات