خبرهای داغ:
فرمانده سپاه گرگان خبر داد:

بازدید ۱۷۹۷ بسیجی گرگان از مناطق عملیاتی جنوب و غرب کشور

سرهنگ دوم پاسدار ،سید علی مهاجر ؛فرمانده سپاه گرگان از اعزام 1797 نفر از مردم ولایتمدار شهرستان گرگان به مناطق عملیاتی جنوب و غرب کشور خبر داد.
کد خبر: ۹۰۰۳۶۳۶
|
۱۵ فروردين ۱۳۹۷ - ۱۱:۰۱

به گزارش خبرزاری بسیج گلستان ، سرهنگ دوم پاسدار سید علی مهاجر ،فرمانده ناحیه مقاومت بسیج شهرستان گرگان صبح امروز در جلسه شورای اداری شهرستان گرگان اظهار داشت: برای تداوم فرهنگ ایثار و شهادت باید کار زینبی کنیم و راهیان نور یکی از مهم‌ترین راهبردها در این مسیر به شمار می‌رود.

وی تصریح کرد: ‌راهیان نور تنها یک گردش تفریحی چند روزه نیست و معرفت ایثار سوغاتی آن است که زائران کربلای ایران با خود به شهرها و روستاهای خود می‌برند. راهیان نور تجدیدعهد با شهدا است و اعضای ستاد راهیان نور شهرستان گرگان در این مسیر پرتلاش بودند.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه گرگان افزود: یک‌هزار و 797 نفر از شهرستان گرگان به مناطق عملیاتی جنوب و غرب کشور اعزام شدند که از این تعداد 849 نفر برادر و 948 نفر خواهر بودند.

وی گفت: ‌یک‌هزار و 602 نفر در سال 1396 و ایام نوروز سال 1397 به مناطق عملیاتی جنوب اعزام شدند. یکی از ویژگی‌ها حضور چشم‌گیر مسئولان در بدرقه زائران بود و همچنین افزایش حضور مردم با خودروی شخصی را در مناطق عملیاتی جنوب کشور شاهد بودیم.

مهاجر افزود: ‌حضور زائران در منطقه هفت‌تپه که منتسب به لشکر کربلای 4 است از دیگر برنامه‌هایی بود که در اعزام راهیان نور امسال شاهد بودیم.

وی یادآور شد: ‌اختصاص دادن اردوگاه اقامتی استان گلستان به گرگان و تجمیع یک کاروان خانوادگی در قالب اعزام به راهیان نور برای ارائه خدمات بهتر از دیگر ویژگی اعزام راهیان نور امسال است.

مهاجر در پایان به سال حمایت از «کالای ایرانی» اشاره کرد و افزود: آمادگی داریم برای فروشگاه‌هایی که کالای ایرانی را می‌فروشند ظرفیت تبلیغاتی سپاه شهرستان گرگان را در اختیار این فروشندگان قرار دهیم.

انتهای پیام/

ارسال نظرات
پر بیننده ها