مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه امام رضا (ع) دشتی و جمعی از کارکنان این دفتر به مناسبت آغاز سال جدید و ماه رجب با امام جمعه خورموج دیدار کردند.
کد خبر: ۹۰۰۳۶۴۰
|
۱۵ فروردين ۱۳۹۷ - ۲۰:۵۸

به گزارش خبرگزاری بسیج از دشتی، مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه دشتی در این دیدار گفت: دفتر نمایندگی ولی فقیه در ناحیه دشتی در طول سال جدید برنامه های متنوع و آموزنده ای در دست اجرا دارد که ان شاءالله در طول سال اجرا می شود.
حجت الاسلام مهراب ارکاک الهی اظهار کرد: بر خود لازم دانستیم در آغاز سال جدید از اولین تلاشگران عرصه اعتقادات وتبلیغ دین که همان روحانیون و در راس آنها ائمه جمعه می باشند دیدار و تقدیر و تشکری بعمل آوریم و با استفاده از رهنمودهای شما بتوانیم ادامه دهنده راه بزرگانی چون شهید مطهری(ره) باشیم.
در ادامه این دیدار عبدالحسین مصلح امام جمعه  خورموج ضمن تبریک به مناسبت این ایام و خداقوت به پاسداران و بسیجیان بر افزایش توان همه جانبه بسیج و لزوم بهره برداری کیفی از برنامه های بسیج را در شرایط کنونی جامعه تاکید نمودند.وی در ادامه گفت: امید تمام مردم کشورمان به  سپاه است. سپاه بازوی توان این انقلاب، امام، رهبری، امامت  و ولایت  است.
در پایان مسئول عقیدتی سیاسی سپاه ناحیه دشتی به تشریح برنامه ها این قسمت پرداخت.

 

ارسال نظرات
پر بیننده ها