خبرهای داغ:
نماینده ولی فقیه در سپاه صاحب الامر (عج) قزوین:
نماینده ولی فقیه در سپاه صاحب الامر (عج) قزوین گفت: آنچه امروز می تواند ما را در برابر دشمن مستحکم نگاه دارد پیشرفت در موضع اقتصادی است و به همین علت است که رهبر معظم انقلاب با هر شعار و سخنی بر این مهم تاکید می کنند.
کد خبر: ۹۰۰۳۶۴۳
|
۱۵ فروردين ۱۳۹۷ - ۱۱:۱۹

به گزارش خبرگزاری بسیج در قزوین، حجت الاسلام علی معبودی مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه صاحب الامر (عج) قزوین در جمع رزمندگان تیپ82 سپاه صاحب الامر (عج) با اشاره به خطبه ای از امیر مومنان پیش از بیعت مردم با ایشان گفت: حضرت امیر فرمودند تصور نکنید پس از بیعت زندگی راحتی خواهید داشت، بلکه پس از بیعت بازار امتحان داغ خواهد شد! وقتی ایشان این هشدار را می دهند بیعت کنندگان را به سه دسته تقسیم می نمایند.
وی ادامه داد: دسته ای شتابان راه را ادامه می دهند چرا که می گویند وقت کم است و فرصت لازم را نداریم، این گروه نجات پیدا می کنند، دسته دوم حرکت می کنند ولی کند و لنگان، با این حال باز هم امید است که به انتهای مسیر برسند، دسته سوم وظایفشان را به درستی انجام نمی دهند و به دلیل کوتاهی مقصر هستند و اینان اسیران جهنم می شوند.
این مسئول تبیین کرد: امیرمومنان می فرمایند که تنها مسیر درست آن است که ما را به خداوند برساند ، هر که از راه الهی را ادامه دهد نجات یافته و غیر آن گمراهی است.
حجت الاسلام معبودی اذعان کرد: حال ما باید بدانیم چطور می شود در مسیر امام و انقلاب ماند؟ از مهمترین راه ها تقوا پیشه کردن است که ادامه آن کمک های الهی است، اهل تقوا در مسیر انقلابی سریع حرکت می کنند.
وی اضافه کرد: جهاد در راه خدا از دیگر مسیر هایی است که سرعت بخش است و منظور همه کارهای در راه خدا می باشد، راه دیگر که سخت ترین اینها است را باید فرار از گناه بدانیم، کلید نجات انسان در ترک گناه است.
مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه صاحب الامر (عج) قزوین در ادامه سخنان خود با اشاره به نام گذاری سال 97 گفت: رهبر معظم انقلاب از سال 78 شروع به نام گذاری سال ها نمودند و معمولا رنگ و بوی اقتصادی داشته است.
معبودی تصریح کرد: یک رهبر الهی برای آنکه جامعه را به رشد برساند جامعه اش باید به رشد فکری در تمام جنبه های آن برسد، حال اگر مردم به دنبال کالای داخلی باشند نشان داده اند که به رشد فکری در جهت حمایت از کشور و موقعیت خود کرده اند.
این مسئول مطرح کرد: ملتی که به حال خود دل می سوراند نگاه به آینده هم باید داشته باشد، لذا حمایت از کالای داخلی آینده کشور را هم می سازد.
وی تصریح کرد: از وظایف رهبر دینی آن است که مشکل را به درستی بشناسد، برا مردم آن را طرح کند و کلید رهایی را هم معرفی نماید، امروز کلید رشد پیشرفت اقتصادی است، چرا که از این راه بسیاری دیگر از امور هم اصلاح می شود.
معبودی یادآور شد: ما امروز درگیر یک جنگ جعلی و یه جنگ اصلی هستیم و به تعبیری دیگر دشمن در برابر ما قرار دارد و در عین حال از راه های فرعی نیز به ضربه وارد کردن مشغول است، رهبر جنگ اصلی را می شناسد و فرعی آن را نیز تشخیص داده است.
مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه صاحب الامر (عج) مطرح کرد: آنچه امروز می تواند ما را در برابر دشمن مستحکم نگاه دارد پیشرفت در موضع اقتصادی است و به همین علت است که رهبر معظم انقلاب با هر شعار و سخنی بر این مهم تاکید می کنند.
حجت الاسلام معبودی در بخش پایانی بیانات خود با تاکید بر این مسئله که رهنمود های رهبر معظم انقلاب مهمترین دستاویز برای اصلاح امور می باشد گفت: وظیفه همه ما خصوصا مسئولین است که با پیروی از منویات رهبر انقلاب جامعه را از مشکلات رهایی بخشند و همان طور که در بیانات رهبر هم می بینیم این امر غیر ممکن نیست و تنها به کار مضاعف و دور اندیشی نیاز دارد.
1004/پ30/ب

 

ارسال نظرات
پر بیننده ها