خبرهای داغ:
معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار قزوین گفت:عملیات اجرایی بیمارستان 160 تختخوابی شهرک مهرگان اردیبهشت ماه امسال با حضور وزیر بهداشت آغاز می شود.
کد خبر: ۹۰۰۳۶۵۶
|
۱۵ فروردين ۱۳۹۷ - ۱۱:۴۱

به گزارش خبرگزاری بسیج در قزوین، علی فرخزاد معاون عمرانی استاندار قزوین در نشست هماهنگی ساخت بیمارستان سجادیه مهرگان که با حضورمهندس سید حمیده زرآبادی و داوود محمدی نمایندگان مردم قزوین،آبیک و البرز در مجلس شورای اسلامی برگزار شد،افزود: عملیات اجرایی ساخت این مرکز درمانی در اردیبهشت ماه همزمان با میلاد امام سجاد(ع) با حضور وزیر بهداشت،درمان و آموزش پزشکی آغاز می شود.
وی اضافه کرد:این بیمارستان با 160تخت در بخش جنرال و 30 تخت تخصصی مرتبط با بیماری های سوختگی با همکاری مجموعه خیریه سجادیه احداث خواهد شد.
وی با بیان اینکه مقدمات لازم برای ساخت این بیمارستان اعم از تهیه زمین و طراحی نقشه ها انجام شده است،افزود: این مرکز درمانی طی سه سال احداث خواهد شد.
فرخزاد با بیان اینکه قزوین در سال های گذشته از نظر تعداد و وضعیت بیمارستان از استان های محروم کشور بود، ادامه داد:خوشبختانه در سال های اخیر با آغاز ساخت بیمارستان 700 تختخوابی در قزوین و 150 تختخوابی در الوند و طی ماه آینده احداث بیمارستان مهرگان بزودی تحول بزرگی در حوزه زیرساخت های درمانی استان شکل خواهد گرفت.
وی با اشاره به اختصاص بخشی از این بیمارستان به درمان تخصصی سوختگی، گفت: وجود یک بخش مجهز سوختگی از نیازهای بزرگ ساکنان مناطق محمدیه، مهرگان و الوند بود و در بسیاری از موارد از جمله حادثه انفجار منزل مسکونی در خاکعلی طی ایام نوروز، از نظر انتقال فوری بیمار به تهران مشکل داشتیم که با احداث این بیمارستان این نیاز رفع می شود.
1004/پ30/ب

ارسال نظرات
پر بیننده ها