خبرهای داغ:
نوروز و آغازین روزهای زیبای بهاری امسال نیز به مانند سال های قبل اکثریت مردم به مسافرت و گشت و گذار به روستاها، شهرها و دامان طبیعت پرداختند تا آغاز بهار را که در واقع همان شروع یک زندگی دوباره هست، با شادی و زیبایی پیوند زده و سرآغاز آن را جشن بگیرند.
کد خبر: ۹۰۰۳۶۶۰
|
۱۵ فروردين ۱۳۹۷ - ۱۱:۴۵

خبرگزاری بسیج در قزوین: آنچه زیبایی طبیعت را دوچندان میکرد سفرهای خانوادگی به شهرهای مختلف از جمله شهرهای شمالی کشور بود. اما هنجار شکنی و قانون گریزی اقلیت بی انصاف و قانون گریز، تصوری غلط از جضور در شهرهای کشوری اسلامی را در ذهن تداعی میکرد.
متأسفانه شاهد بودیم اقلیتی فریب خورده، غافل و ناآگاه علاوه بر بی احترامی به قوانین و هنجارهای جامعه اسلامی و انقلابی، تمامی ارزش های انسانی و الهی را زیر پا گذاشته و یا شاید از روی جهالت و یا هم از روی ناآگاهی، بطور کامل کشف حجاب نموده اند که در هر دو صورت اشتباهی بزرگ مرتکب گردیده اند.
همانطور که بهار تولد دوباره زندگی و شروع یک حرکت نو و تازه است جسم و جان و روح و روان انسان نیز به تازگی و نوشوندگی نیاز دارد و به همان گونه محیط زیست و محیط پیرامون زندگی انسان که در آن نشو و نما می کند نیز نیازمند تازگی و نو شدن می باشد. محیط زیست انسان علاوه بر کاشت گل و گیاه و درخت به جهت رسیدن به یک زندگی سالم و تنفس طبیعی یک هوای پاک، به فرهنگ پاک نیز نیاز شدید و مبرم دارد و فرهنگ پاک یک جامعه نیز از ملزم دانستن افراد آن جامعه به رعایت قوانین، هنجارها و شئونات اخلاقی و انسانی آن جامعه نشأت خواهد گرفت.
شاید این اقلیت نا آگاه و غافل به خیال خام خود تصور می کنند که با این اقدام دور از انصاف و ساختارشکنانه خود می توانند مردم شریف و انقلابی ایران اسلامی را با خود همراه کنند.
بررسی‌ها نشان می دهد که پوشش تمام بدن در دوره های مختلف تاریخی چه نزد زنان و چه نزد مردان در ایران یک حقیقت بوده است و به هیچ وجه ایرانیان در برهنگی به سر نمی برده اند و این امر حتی پیش از اسلام در ایران باستان نیز مرسوم بوده و این پوشیدگی نشانه اصالت و حیا زن ایرانی به شمار می رفته است‌.
زنان و دختران عفیف و پاکدامن سرزمین آریایی حتی قبل از ورود اسلام به ایران دارای پوشش و حجاب بوده و از برهنه شدن در ملاء عام خودداری می کردند و این خود گواهی و نشان از طینت و فطرت پاک و گذشته روشن و درخشان زنان ایران باستان دارد و امروز نیز با طلوع خورشید عالم تاب اسلام و ظهور انقلاب اسلامی، زنان و دختران جامعه اسلامی ما به عفت و پاکدامنی خود افتخار نموده و به نص صریح قرآن کریم و تأکید انبیاء و رهبران الهی براین امر مهم و واحب پایبند بوده و به همه فریب خوردگان در این عرصه یادآور می شویم کشف حجاب یعنی جنگ باخداوندی که حکم به پایبندی، اجرا و الزام آن نموده است.
حجاب حکم خداست و کشف حجاب به منزله جنگ با خداست که در این صورت هنجارشکنان و برهم زنندگان نظم و امنیت اجتماعی در قبضه قدرت خداوند و قانون الهی گرفتار خواهند شد.
1010/ت30/ب

ارسال نظرات
پر بیننده ها