سرپرست اداره کل آموزش و پرورش استان زنجان:

ما از تولیدات داخلی حمایت می کنیم

ما حمایت خودمان را از تولیدات داخلی اعلام می داریم و در این راستا باید مردم را ترغیب کنیم تا به سمت مصرف کالاها و خدمات ایرانی بروند.
کد خبر: ۹۰۰۳۶۷۲
|
۱۵ فروردين ۱۳۹۷ - ۱۲:۲۱

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج زنجان، سرپرست اداره کل آموزش و پرورش استان زنجان با توجه به فرارسیدن سال جدید و در عمل به شعار سال مقام معظم رهبری گفت: باید مردم را ترغیب کنیم تا به سمت مصرف کالاهاو خدمات ایرانی بروند.

هادی احمدنیا افزود: مقام معظم رهبری با  نام گذاری سال 1397 به نام "حمایت از کالای ایرانی" ضمن تاکید مجدد بر توانمندسازی کشور در تمام سطوح جامعه  به منظور حفظ استقلال و ایستادگی در مقابل تحریم ها وهمچنین رونق کسب و کار داخلی و افزایش اشتغال پایدار، نقشه راه همگان را در سال جدید نشان دادندو وظیفه ی خطیر ما را در این برهه ی زمانی یادآورشدند.

وی اظهار داشت: ما نیزحمایت خودمان را از تولیدات داخلی اعلام  می داریم  و در این راستا باید مردم را ترغیب کنیم تا به سمت مصرف کالاها و خدمات ایرانی بروند.

سرپرست اداره کل آموزش و پرورش استان زنجان تصریح کرد:باید در مصرف کالا و خدمات داخلی نیز تلاش کنیم که از اسراف دوری کنیم  و از حداقل منابع بیشترین بهره برداری را به عمل آوریم و این اخلاق را نیز به صورت یک تعهد اجتماعی در خودمان درونی سازیم.

احمد نیا افزود: وضعیت اقتصادی، فرهنگی، علمی و اجتماعی جامعه ما نتیجه تصمیم ها و رفتارهای هر کدام از ما در جامعه است و تغییر و بهبود شرایط اجتماعی نیز باید بر همین اساس صورت پذیرد.

ارسال نظرات