معاون توسعه مدیریت وپشتیبانی آموزش و پرورش استان زنجان:
میزان پذیرش مراکز اسکان نوروزی استان زنجان در مقایسه با نوروز سال 1396 بیش از 8 درصد افزایش داشت.
کد خبر: ۹۰۰۳۶۷۶
|
۱۵ فروردين ۱۳۹۷ - ۱۲:۳۳

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج زنجان، معاون توسعه مدیریت وپشتیبانی آموزش و پرورش استان زنجان گفت:میزان پذیرش مراکز اسکان نوروزی استان زنجان در مقایسه با نوروز سال 1396 بیش از 8 درصد افزایش داشت.

یعقوب علی عبادی افزود: در مقایسه با سال قبل به میزان 8/48 درصددر تعداد خانواده ها ، 9 درصد در تعداد نفرات و 12/51 درصد در تعداد نفر روز با افزایش مواجه بودیم و این امر با ارائه تمامی امکانات و تجهیزات مربوطه و مدنظر قرار دادن بیشترین میزان رضایت مهمانان انجام گرفت.

معاون توسعه ی مدیریت و پشتیبانی آموزش و پرورش استان زنجان،تعداد مهمانان ورودی به استان در تعطیلات نوروزی امسال را از اولین روز پذیرش مسافران تا پایان تعطیلات نوروزی 19هزار و 432 نفر برشمرد و اظهار داشت: در طی این مدت موفق به اسکان 5هزار و 398 خانواده بودیم که با احتساب روزهای اقامت آنان تعداد 32 هزار و 71 نفر روز به مسافران اسکان داده شد.

عبادی تصریح کرد:براین اساس در سال گذشته نیز 17 هزار و 834 نفردر قالب چهار هزار و 976 خانواده و در مجموع 28 هزار و 506 نفر روز اسکان یافته بودند.

وی درادامه با یادآوری ضرورت کسب رضایت تمامی مهمانان فرهنگی در قضیه اسکان نوروزی، اولویت در پذیرش اسکان استان را متعلق به فرهنگیان دانست و خاطر نشان ساخت: بیشترین تلاش ما اسکان مهمانان فرهنگی و اولویت دادن به آنان و خانواده هایشان بود که در این زمینه اگرچه با درخواستهای بی شماری از سوی مهمانان غیر فرهنگی مواجه بودیم ولی با تمام توان سعی کردیم که رضایت فرهنگیان را کسب کنیم.

 

ارسال نظرات