خبرهای داغ:
مسئول مرکز اردویی و گردشگری سپاه صاحب‌الزمان(عج) گفت: ۲۲ هزار زائر از سراسر استان اصفهان در قالب کاروان‌های راهیان نور و شخصی از ۲۴ اسفند ۹۶ تا پایان ایام نوروز ۹۷ به اردوهای راهیان نور جنوب کشور اعزام شدند.
کد خبر: ۹۰۰۳۶۹۴
|
۱۵ فروردين ۱۳۹۷ - ۱۴:۱۷
به گزارش خبرگزاری بسیج از اصفهان؛ عباس محمدی در گفت‌و‌گویی در اصفهان با بیان اینکه ۲ کاروان از شهرداری اصفهان روز‌های ۱۵ و ۱۷ فروردین از اردو‌های راهیان نور جنوب کشور به اصفهان باز می‌گردند، اظهار داشت: ۱۷ هزار نفر در قالب کاروان‌های راهیان نور به صورت اتوبوسی و ۵ هزار نفر با خودروی شخصی از اواخر اسفندماه ۹۶ تا پایان ایام نوروز ۹۷ از مناطق عملیاتی جنوب کشور بازدید کردند.

وی با بیان اینکه در مجموع ۲۲ هزار زائر اصفهانی از یادمان‌های دوران دفاع مقدس در جنوب کشور بازدید کرده‌اند، افزود: با توجه به فرارسیدن ماه رجب و ایام اعتکاف، در ایام پایانی عید نوروز، تعداد کاروان‌های راهیان نور کاهش یافت، اما مجموع آمار زائران نسبت به سال گذشته تغییری نکرده است.

مسئول مرکز اردویی و گردشگری سپاه صاحب‌الزمان (عج) استان اصفهان گفت: امسال شاهد حضور چشمگیر زائران استان اصفهان در این مناطق بودیم که این زائران بیشتر با خودروی شخصی در این مناطق حضور یافتند و برای اسکان به اردوگاه‌های استان اصفهان مراجعه نکرده‌اند و ما آماری از این زائران نداریم.

وی تصریح کرد: زائران استان اصفهان در اردوگاه‌های شهید باکری خرمشهر، شهید درویشی شوش، شهید کاظمی و شهید مسعودیان اهواز اسکان داده شدند و هر کاروان به مدت ۳ روز از مناطق عملیاتی و یادمان‌های دفاع مقدس بازدید کرده است، همچنین زائران استان اصفهان امسال، از یادمان بیت المقدس که به تازگی با امکانات نیروی هوافضای سپاه تجهیز شده است، بازدید کرده‌اند.

محمدی با اشاره به برنامه‌های فرهنگی اجرا شده برای کاروان‌های راهیان نور عنوان کرد: برگزاری برنامه‌های فرهنگی همچون رزمایش، شب خاطره، اعزام روحانی و راوی به همراه هر کاروان، برگزاری مسابقات فرهنگی، ارائه بسته فرهنگی و کتاب با موضوع دفاع مقدس، برپایی نمایشگاه کتاب، عفاف و حجاب و ملزومات فرهنگی از جمله برنامه‌هایی است که برای کاروان‌های راهیان نور اجرا شده است.
ارسال نظرات
پر بیننده ها