بیش از 300جهادگر بسیجی در ایام تعطیلات عید به رفع نیازهای مردم مناطق محروم در شهرستان سیب و سوران پرداختند
کد خبر: ۹۰۰۳۶۹۵
|
۱۵ فروردين ۱۳۹۷ - ۱۲:۳۶

به گزازش خبرنگار بسیج از زاهدان، مسئول بسیج سازندگی سپاه شهرستان سیب و سوران در این خصوص اظهار داشت: در ایام عید نوروز سال جاری تعداد 5 گروه جهادی از اقشار مختلف با مشارکت بالغ بر 317 نفر اردو از 23 اسفند ماه تا نیمه ی اول فروردین با شعار خدمت بی منت در عرصه های عمرانی محرومیت زدایی خدمات رسانی و توزیع سبد های غذایی به فعالیت درمنطقه پرداختند.

وی افزود: این گروهها در 7 منطقه ی محروم از شهرستان سیب و سوران به محرومین ونیازمندان خدمت رسانی کرده اند.
جواد جهاندیده بیان کرد: گروه جهادی سردار شهید حاج محبعلی فارسی رسالت توزیع سبدهای غذایی در مناطق عشایری سهرآباد را بر عهده داشتند.
وی افزود:گروه جهادی شهید ملازهی ساخت خانه ی محروم در دهستان کهن کرمشاه را احداث کرده است.
مسئول بسیج سازندگی سپاه شهرستان سیب سوران،مرمت و بازسازی مدرسه ی 2 کلاسه برای دانش آموزان روستای کله هوک با همت جهادگران بسیجی گروه جهادی شهید زومکزهی را فعالیت دیگری از جهادگران در این شهرستان بر شمرد،

این مسئول احداث واحد آموزشی 2 کلاسه در روستای سهرآباد به همراه 2 چشمه سرویس بهداشتی را ماحصل تلاش جهادگران گروه جهادی محمد رسول اللهدانست وگف: ساخت خانه محروم در دهستان رحمت آباد با حضور گروه جهادی شهید محمد زاده فعالیت دیگری بوده که در نوروز 97 اجرا شده است.

وی در پایان تصریح کرد: همچنین این گروهها به ساخت 6 چشمه سرویس بهداشتی و حمام در دهستان ناصر آباد به همت و تلاش (گروه جهادی شهید محمد زاده) و اجرای فونداسیون مدرسه 2 کلاسه روستای محمد آباد توسط(گروه جهادی محمد رسول الله)اقدام کرده اند.
ارسال نظرات