رئیس کمیته آمار و برنامه‌ریزی خدمات سفر ابرکوه:

بازدید 94 هزار و 227 مسافر نوروزی از ابرکوه/ افزایش 8.4 درصدی مسافران نوروزی

رئیس کمیته آمار و برنامه‌ریزی خدمات سفر ابرکوه، گفت: بر اساس آخرین آمار تعداد 94 هزار و 227 مسافر در ایام نوروز از اماکن تاریخی شهر بازدید کردند، که این آمار نسبت به سال گذشته 8.4 درصد افزایش داشته است.
کد خبر: ۹۰۰۳۷۰۷
|
۱۵ فروردين ۱۳۹۷ - ۱۴:۴۵
به گزارش خبرگزاری بسیج از ابرکوه، عباس مهری رئیس کمیته آمار و برنامه‌ریزی خدمات سفر شهرستان ابرکوه، در گفتگو با سرو ابرکوه، اظهار کرد: با پایان تعطیلات نوروزی، مسافران نیز راه منزل را در پیش گرفته و کمابیش افرادی که در سفر بودند، عصر روز گذشته 13 فروردین و امروز و فردا در حال برگشت به شهر خود هستند.
مهری گفت: تعطیلات نوروزی امسال، شهرستان ابرکوه که یکی از 14 شهر نمونه گردشگری کشور است، نسبت به سال های گذشته با امکانات و خدمات بهتر و بیشتری، جهت پذیرایی و اسکان مسافران و گردشگران داخلی و خارجی آماده شده بود، که خوشبختانه با استقبال بی نظیری روبرو شد.
وی با اشاره به افزایش 8.4 درصدی آمار مسافران نوروزی ابرکوه نسبت به سال 96، افزود: طبق آخرین آمار روز گذشته در ایام نوروز تعداد 94 هزار و 227 مسافر از اماکن تاریخی بازدید کردند، که از این تعداد 93 هزار و 542 نفر گردشگر داخلی و 416 نفرشان گردشگر خارجی بودند.
مهری ضمن تأکید بر اینکه به علت مساعد بودن آب و هوای ابرکوه در ایام نوروز، بیشتر مسافران در پارک ها و بوستان های شهر مستقر شده و شب را در آنجا سپری کردند، تصریح کرد: تعداد 9 هزار 973 نفر مسافران نیز در اماکن اقامتی، اسکان یافتند.
رئیس کمیته آمار و برنامه‌ریزی خدمات سفر ابرکوه، در پایان گفت: در این ایام 5 مورد حوادث رانندگی جاده ای در محور های برون شهری ابرکوه، گزارش شد که 10 مورد آسیب جرحی و یک مورد فوتی در این حوادث رخ داد.

ارسال نظرات
آخرین اخبار