فرمانده ناحیه مقاومت بسیج اراک با اشاره به تعداد زائران اعزامی از شهرستان اراک به مناطق عملیاتی جنوب در ایام نوروز گفت: ۱5۰۰ نفر از بسیجیان و مردم شهرستان اراک با همکاری ادارات و بخش های مربوطه، در قالب کاروان راهیان نور از مناطق عملیانی جنوب کشور بازدید کردند.
کد خبر: ۹۰۰۳۷۱۱
|
۱۹ فروردين ۱۳۹۷ - ۰۸:۱۷

پاسدار محمدرضا رضایی در گفتگو با خبرنگار افتخاری خبرگزاری بسیج استان مرکزی؛ با اشاره به تعداد زائران اعزامی از شهرستان اراک به مناطق عملیاتی جنوب در ایام نوروز گفت: ۱5۰۰ نفر از بسیجیان و مردم شهرستان اراک با همکاری ادارات و بخش های مربوطه، در قالب کاروان راهیان نور به مناطق عملیانی جنوب کشور اعزام و از این مناطق بازدید کردند.

وی افزود: زائرین در طول مدت حضور خود در مناطق عملیاتی از برخی مناطق عملیاتی از جمله شلمچه، طلائیه، هویزه، دهلاویه، اروندکنار، معراج شهداء و ... بازدید کردند .

وی با بیان اینکه برنامه های متنوعی برای زائرین در طول سفر تدبیر شده بود، گفت: برنامه های متنوع فرهنگی از جمله تهیه و توزیع بروشور، اقلام فرهنگی، برگزاری مسابقات فرهنگی و اهداء جوائز برای زائران انجام شد.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج اراک با بیان اینکه تلاش شد تا امسال اردوهای راهیان نور با بهترین کیفیت نسبت به سال‌های گذشته برگزار شود، گفت: خوشبختانه امسال استقبال عمومی از این سفر معنوی بسیار بود.

پاسدار رضایی در خاتمه به حضور گسترده مردم در یادمان‌های شهدا اشاره و خاطرنشان کرد: حضور مردم در این یادمان‌ها نشانه عشق و علاقه آنها نسبت به مکتب شهدا است.

انتهای پیام/

ارسال نظرات