معاون هماهنگ کننده فرمانده سپاه آذربایجان شرقی پیش از ظهر امروز در جلسه جمع بندی راهیان نور این سپاه، از ساخت سوئیت های خانوادگی و سالن غذاخوری در اردوگاه شهید باکری خرمشهر خبر داد.
کد خبر: ۹۰۰۳۷۱۸
|
۱۵ فروردين ۱۳۹۷ - ۱۶:۲۲

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از آذربایجان شرقی، الیاس گلمحمدزاده گفت: با ساخت این سوئیت ها سال آینده می توانیم پذیرای خانوادگی زائران بیشتری در اردوگاه شهید باکری خواهیم بود.

وی افزود: ایجاد ایستگاه صلواتی، اسکان، فصاسازی، فراهم کردن آب شرب، پخت غذا در آشپرخانه مکانیزه، وجود بهداری و پذیرایی از یکهزار و 800 نفر روزانه از جمله اقداماتی است که در پادگان خرمشهر انجام شده است.

 گلمحمدزاده با اشاره به اعزام کاروان های راهیان نور به مناطق عملیاتی، ادامه داد: این کاروان ها در سه مرحله و دو منطقه شمالغرب و جنوب کشور اعزام می شوند که تاکنون حادثه و مشکل خاصی در خصوص اسکان، غذا و حمل و نقل نداشتیم.

معاون هماهنگ کننده فرمانده سپاه آذربایجان شرقی به برگزاری راهیان نور دانش آموزی هم اشاره و بیان کرد: با جلساتی که با آموزش و پرورش آذربایجان شرقی، غربی و جنوب صورت گرفته تلاش کردیم این اردوها برای دانش آموزان پربار باشد.

گلمحمدزاده اضافه کرد: تاکنون بیش از 50هزار نفر به اردوهای راهیان نور جنوب و شمالغرب اعزام شده است که بیش از 20هزار نفر آن از مناطق شمالغرب بازدید کردند.

سوئیت های خانوادگی در خرمشهر برای زائران ساخته می شود

در این جلسه هر یک از اعضای قرارگاه راهیان نور سپاه آذربایجان شرقی به بیان نکته نظرات خود در خصوص برگزاری هرچه بهتر اردوهای راهیان نور پرداختند.

ارسال نظرات