خبرهای داغ:
مدیرکل اوقاف و امور خیریه آذربایجان شرقی:
مدیرکل اوقاف و امور خیریه آذربایجان شرقی گفت: معرفت افزایی هدف اصلی اجرای طرح آرامش بهاری است.
کد خبر: ۹۰۰۳۷۲۰
|
۱۵ فروردين ۱۳۹۷ - ۱۶:۲۹

به گزارش خبرگزاری بسیج از آذربایجان شرقی به نقل از روابط عمومی اداره کل اوقاف و امور خیریه استان، حجت الاسلام علی مصائبی با اشاره به اجرای طرح آرامش بهاری در استان اظهار کرد: این طرح جهت تأمین رفاه حال مردم کشورمان در پنج سال اخیر توسط سازمان اوقاف و امور خیریه اجرا می شود که در این استان نیز با توجه به وجود بقاع متبرکه و اماکن مذهبی به ویژه در لحظه تحویل سال این طرح اجرا شد.

وی افزود: هدف اصلی این طرح معرفت افزایی، ایجاد نشاط و آرامش بهاری بین مردم و گردشگران در جوار امامزادگان است که همه ساله از ۲۸ اسفندماه سال گذشته تا پایان تعطیلات نوروزی اجرا می شود.

حجت الاسلام مصائبی از وجود امامزادگان بسیار بزرگوار و بلافصل در استان خبر داد و گفت: وجود امامزادگانی همچون امامزاده سیداحمد (ع) مرند در استان، به نورانیت استان می افزاید که اکثر مردم مومن و متدین استان در لحظه تحویل سال و در ایام تعطیلات در امامزادگان حضور یافتند.

وی با اشاره به اجرای طرح آرامش بهاری در ۵۶ بقعه استان خبر داد و گفت: جهت اجرای این طرح ۵۹ مبلغ آموزش دیده اعزامی از قم و ۲۰ مبلغ بومی در امامزادگان استان مستقر شدند که این طرح در سال جاری با استقبال کم نظیر مردم به ویژه کودکان و نوجوانان مواجه شد.

حجت الاسلام مصائبی با اشاره به برنامه های فرهنگی طرح آرامش بهاری در استان اظهار کرد: خیمه معرفت در امامزادگان استان برپا شدند که چندین برنامه فرهنگی به ویژه بخش کودک و نوجوان، چندرسانه ای، مشاوره خانواده و مشاوره مذهبی اجرا شد که هدف اصلی این طرح، معرفت افزایی کودکان و نوجوانان است.

وی در پایان اظهار کرد: رسانه ملی و تمامی رسانه ها و مطبوعات استان در مباحث فرهنگی همواره در کنار ارگان و سازمان ها قرار دارند که در اجرای این طرح نیز در کنار اداره کل اوقاف و امور خیریه استان قرار گرفتند که از این بابت از اصحاب رسانه تقدیر و تشکر می کنم.

ارسال نظرات
پر بیننده ها