رییس کمیسیون حقوقی شورای اسلامی شهر مشهد تاکید کرد:
رییس کمیسیون حقوقی شورای اسلامی شهر مشهد گفت: باید به جای تمرکز بر روی ساخت و اجرای المان‌های موقت، به سمت نصب یادمان‌ها و المان‌های هنری فاخر، دایمی و با ماندگاری بیشتر حرکت کنیم.
کد خبر: ۹۰۰۳۷۵۱
|
۱۵ فروردين ۱۳۹۷ - ۲۱:۲۶
به گزارش خبرگزاری بسیج از خراسان رضوی سید محسن حسینی پویا در جمع خبرنگاران بیان کرد: امسال بیشتر کیفیت المان‌های هنری مورد توجه قرار گرفته بود و از نظر کمی تعداد آثار نصب شده در سطح شهر نسبت به سال‌های گذشته کمتر بود، اما در مجموع المان‌های هنری نصب شده در خیابان احمدآباد از جمله المان هدهد بیشتر جلب توجه می‌کرد.

وی افزود: نظر ما این است که به جای تمرکز بر روی ساخت و اجرای المان‌های موقت، به سمت نصب یادمان‌ها و المان‌های هنری فاخر، دایمی و با ماندگاری بیشتر حرکت کنیم.

حسینی پویا تصریح کرد: برای مثال در میدان فردوسی، تندیس شاعر حماسه سرای ایرانی، فردوسی نصب شده که همچنان دارای ارزش هنری بوده و سال‌های سال است که ماندگار است و جای آن دارد که مشابه آن، یادمان دایمی شاعر بزرگ ایرانی سعدی نیز در میدان جدیدالاحداث سعدی جانمایی شود.

وی در ادامه بیان کرد: با توجه به هزینه‌های صورت گرفته برای ساخت المان‌های موقت، باید به سمتی حرکت کنیم که این هزینه‌ها بتواند برای چندین سال، نیاز‌های هنری شهر را برآورده کند که این مساله در ساخت المان‌های امسال نیز مورد توجه قرار گرفته است.

عضو کمیسیون اقتصادی، سرمایه‌گذاری و مشارکت‌های شورای اسلامی شهر مشهد افزود: در مقایسه با سایر شهر‌هایی که گزارش عملکرد آن‌ها در بخش زیباسازی و فضاسازی شهری در استقبال از بهار ۹۷ تاکنون منتشر شده، عملکرد مدیریت شهری مشهد مطلوب است.

حسینی پویا در پایان گفت: امسال فضاسازی شهری و ساخت و اجرای المان‌های هنری در مشهد، رضایت نسبی همکاران ما در مجموعه شورای شهر را به همراه داشته است.
ارسال نظرات
پر بیننده ها