عضو خبرگان رهبری گفت: امیدوارام این شعار به سرنوشت شعار‌های گذشته دچار نشود و همه مسئولین و ملت وارد جهاد اقتصادی برای شکستن شاخ دشمنان شوند.
کد خبر: ۹۰۰۳۷۷۷
|
۱۶ فروردين ۱۳۹۷ - ۰۷:۵۲
به گزارش خبرگزاری بسیج از خراسان رضوی؛ آیت الله سید احمد حسینی خراسانی در جمع پایوران و کارکنان سپاه امام رضا (ع) در پادگان شهید برونسی در مشهد ضمن تبریک سال نو که مقارن با ماه رجب است اظهار داشت: این حکم قاطع خداست که باید موحدان، حقیقت جویان، عدالت خواهان و انسان‌های دارای احساس انسان‌دوستی باید قوی باشند و این جمعیت اگر قوی باشند به نفع همه خواهد بود.

عضو خبرگان رهبری در ادامه به آیه شریفه «وَأَعِدُّواْ لَهُم مَّا اسْتَطَعْتُم مِّن قُوَّةٍ » اشاره کرد و افزود: این یعنی برخورداری از توان موشکی یک فرصت برای ماست. جمهوری اسلامی ایران هر چه قدرتمندتر باشد به نفع همه حتی به نفع سعودی‌ها و امریکا است هر چقدر قدرت بازدارندگی ما بیشتر شود جنگی رخ نمی‌دهد و این در درجه اول به نفع امریکاست چرا که دیگر نه نیروی انسانی نه دلار و نه از اعتبار خود مایه می‌گذارد امروز شاهد هستیم که امریکا اعتبار جهانی خود را از دست داد.
 
وی با اشاره به دستگیری تفنگ‌داران امریکایی در آب‌های خلیج فارس توسط نیروی دریایی سپاه بیان داشت: کسی که خود را کدخدای عالم می‌داند تفنگ داران خودخواه و مجربشان به اسارت سپاه مقتدر در می‌آیند و دستانشان را می‌بندند و چفیه بسیجی را به گردن آنان می‌آویزند و در جلوی دید میلیاردی دنیا این تفنگداران مجرب امریکایی گریه می‌کنند و این بالاترین خسارتی بود که امریکا متحمل شد.

آیت الله سید احمد حسینی خراسانی ادامه داد: اگر امریکا هوی و هوس و احساس خود بزرگ بینی نمی‌کرد هیچ وقت چنین اتفاقی برای آنان پیش نمی‌آمد.

وی افزود: پاسداران شاخ امریکا را شکستند و اگر آنان می‌دانستند نیروهای سپاه این کار را انجام می‌دهند هرگز چنین خیره‌سری از خود نشان نمی‌دادند.

عضو خبرگان رهبری با بیان اینکه یک بخش قدرت، قوه نظامی است، حمایت از کالای ایرانی را بخش دیگر آن دانست و گفت: ۱۰۰ سال گذشته علما و روحانیون پیمان‌نامه‌ای را بین خودشان امضا کردند تا همه ملت ایران بدانند که اگر عزیزی از بین آنان رفت و پارچه خارجی را به عنوان کفن استفاده کردند بر چنین جنازه‌ای نماز نخواهیم خواند.

وی در پایان گفت: امیدوارام این شعار به سرنوشت شعار‌های گذشته دچار نشود و همه مسئولین و ملت وارد جهاد اقتصادی برای شکستن شاخ دشمنان شوند.
ارسال نظرات
پر بیننده ها