رئیس جهاددانشگاهی استان اردبیل گفت: رئیس جهاددانشگاهی استان اردبیل گفت: جهاددانشگاهی در سال جدید با بهره گیری از ظرفیت‌های خود، بالنده‌تر از سال‌های گذشته در راستای تحقق منویات رهبر معظم انقلاب اسلامی و شعار سال گام برمی دارد.
کد خبر: ۹۰۰۳۷۷۸
|
۱۶ فروردين ۱۳۹۷ - ۰۸:۰۶

جهاددانشگاهی، برنامه‌های خود را در راستای تحقق شعار سال پیش خواهد برد

به گزارش خبرگزاری بسیج از اردبیل، مهران اوچی اردبیلی با بیان این مطلب در مراسم آغاز سال 1397 و تبریک سال نو و آرزوی سالی سرشار از موفقیت برای جهادگران افزود: مقام معظم رهبری در راستای شعار سال گذشته و اقتصاد مقاومتی، محور اصلی سال جدید را حمایت از کالای ایرانی تعیین نمودند.

 وی، دولت، تولیدکنندگان و مردم را سه راس اصلی توسعه استفاده از محصولات تولیدی کشور عنوان و تصریح کرد: امید است امسال با برنامه‌ریزی مناسب، شاهد پیشرفت و رونق اقتصادی کشور و رفع مشکل بیکاری در جامعه باشیم.

اوچی اردبیلی تقویت و توسعه حوزه های آموزشی، پژوهشی و فرهنگی را از اولویت های مهم جهاددانشگاهی واحد استان اردبیل در سالجاری اعلام و اظهارکرد: جهاددانشگاهی با بهره‌گیری از پتانسیل و توانمندی‌ نیروی انسانی خود، اهداف و برنامه های پیش بینی شده را در راستای تحقق شعار «حمایت از کالای ایرانی» پیش  خواهد برد تا گامی مهم در جهت پیشبرد اهداف کشور بردارد.

وی به فعالیت های انجام گرفته در سال گذشته برای افزایش کیفیت خدمات ارائه شده به جامعه و ارتقای سطح رفاه کارکنان جهاددانشگاهی استان اشاره کرد و افزود: تلفیق مدیریت بهینه و همراهی و همدلی تمام جهادگران واحد اردبیل منجر به این امر شده است و امسال نیز سعی و تلاش مان در این زمینه بیشتر خواهد شد.

در پایان این مراسم با اهدای لوح سپاس و هدایایی از منتخبان مسابقات ورزشی و کتابخوانی و فرزندان برتر جهادگران در سال 1396 تجلیل به عمل آمد.

 

ارسال نظرات