سید ساجد یعقوبی
نماینده ولی فقیه در استان اردبیل:
نماینده ولی فقیه در استان اردبیل گفت: انقلاب اسلامی در تاریخ بشریت بی‌نظیر است که برطرف شدن دیگر مشکلات جامعه بستگی به توسعه و گسترش عمیق این انقلاب دارد.
کد خبر: ۹۰۰۳۷۸۰
|
۱۶ فروردين ۱۳۹۷ - ۰۸:۳۰

انقلاب اسلامی در تاریخ بشریت بی‌نظیر است

به گزارش خبرگزاری بسیج از اردبیل، آیت‌الله سید حسن عاملی در دیدار نوروزی کارکنان دفاتر نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه‌های استان اردبیل اظهار داشت: دشمن تمام امکانات خود را در فضای مجازی با هزینه‌های سنگین علیه جوانان این مرز و بوم بسیج کرده است.

وی ضمن تبریک سال نو دانشگاه را مرکز عقلانیت جامعه عنوان کرد و افزود: هزینه‌های سنگین این دشمنی‌ها از سوی آل‌سعود حمایت می‌شود که برخی سوءمدیریت‌ها در کشور مشکلات را روزافزون می کند.

نماینده ولی فقیه در استان اردبیل با بیان اینکه دشمنان اسلام در جهان خلاءهای عظیم فرهنگی، اجتماعی، سیاسی و اقتصادی ایجاد کرده اند، اظهار کرد: دین اسلام در پاسخ به نیازهای مردم جهان حرفی برای گفتن دارد و این تبیین‌گری و روشنگری حقایق وظیفه دانشگاهیان با راهبری نامرئی است.

وی ماه مبارک رمضان را یکی از ظرفیت‌های عظیم معنوی دین اسلام یادآور شد و بیان کرد: دنیا از این نعمت الهی غافل است.

عاملی تصریح کرد: انقلاب اسلامی در تاریخ بشریت بی‌نظیر است که برطرف شدن دیگر مشکلات جامعه بستگی به توسعه و گسترش عمیق این انقلاب دارد.

حجت‌الاسلام عبدالله حسنی رئیس دفاتر نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه‌های استان اردبیل نیز در این دیدار ضمن تبریک فرارسیدن سال نو از برنامه‌های موثر در آینده از سوی نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه‌های استان خبر داد و نقطه نظرات خود را مطرح کرد.

ارسال نظرات