سید ساجد یعقوبی
معاون توسعه مشارکت‌های مردمی، حامیان طرح‌های «اکرام ایتام» و «محسنین» حدود ۶۰۰ میلیون تومان عیدی به حساب فرزندان خانوار تحت حمایت کمیته امداد استان اردبیل واریز کرده‌اند.
کد خبر: ۹۰۰۳۷۸۲
|
۱۶ فروردين ۱۳۹۷ - ۰۸:۳۸

عیدی ۶۰۰ میلیون تومانی حامیان به ایتام اردبیلی

به گزارش خبرگزاری بسیج از اردبیل، صفر توحیدی معاون توسعه مشارکت‌های مردمی کمیته امداد استان اردبیل با اشاره به اینکه حامیان طرح‌های "اکرام ایتام" و "محسنین" بیش از یک‌ میلیارد و ۱۰۰ میلیون تومان در اسفند ماه سال ۹۶ به فرزندان معنوی خود کمک کرده‌اند، گفت: حدود ۶۰۰ میلیون تومان از این مبلغ در قالب عیدی به حساب ایتام و فرزندان مشمول طرح "محسنین" واریز شده است.

وی با بیان اینکه هفت هزار و ۲۵۲ حامی طرح "اکرام ایتام" از هزار و ۹۰۰ یتیم اردبیلی حمایت می‌کنند، افزود: پنج هزار حامی طرح "محسنین" نیز با کمک‌های خود یاریگر دو هزار و ۶۵۸ نفر از فرزندان خانوار تحت حمایت هستند.

توحیدی با اشاره به اینکه با حمایت‌های همه جانبه حامیان و خیران می‌توانیم گام‌های موثرتری را برای برطرف شدن مشکلات معیشتی، درمانی، تحصیلی، جهیزیه و مسکن فرزندان خانوار تحت حمایت برداریم، بیان کرد: درصدد هستیم تمامی نیازهای ایتام و فرزندان خانوار تحت حمایت را رفع کنیم تا آنها با آرامش خاطر و بی‌دغدغه بتوانند به مقاطع عالی تحصیلی، علمی، اجتماعی و اقتصادی دست یابند.

معاون توسعه مشارکت‌های مردمی کمیته امداد استان اردبیل با بیان اینکه ایتام و فرزندان مشمول طرح "محسنین" دارای استعداد و توانایی‌های بسیاری هستند که با رفع مشکلات و گرفتاری‌ها می‌توانند به موفقیت‌های چشمگیری دست پیدا کنند، گفت: همواره شاهد کمک‌های خیرخواهانه حامیان به مددجویان تحت حمایت هستیم که در سایه این کمک‌ها مسیر توانمندسازی و خوداتکایی آنها هموارتر شده است.

وی با اشاره به اینکه یکی از حامیان طرح‌های "اکرام ایتام" و "محسنین" برای تأمین جهیزیه ۲۰ نفر از نوعروسان تحت حمایت کمیته امداد این استان در سال گذشته بیش از ۲۰۰ میلیون تومان کمک کرد تا آنها راهی خانه بخت شوند، اعلام کرد: این حامی در قالب طرح "اکرام ایتام" حمایت از ۶۰ یتیم تحت حمایت این استان را برعهده دارد.

توحیدی با بیان اینکه در اقدام خیرخواهانه دیگری دو حامی طرح‌های "اکرام ایتام" و "محسنین" به ساخت منزل مناسب برای خانوار ایتام تحت حمایت کمک کرده‌اند، گفت: با کمک‌های حامیان، منازلی به ابعاد ۸۰ مترمربع برای این دو خانوار ایتام ساخته شد که تکمیل آن بیش از ۷۰ میلیون تومان هزینه داشته است.

معاون توسعه مشارکت‌های مردمی کمیته امداد استان اردبیل با اعلام اینکه یکی از حامیان زمینی به وسعت ۲۰۰ مترمربع به یتیم تحت حمایت خود هدیه کرد، افزود: حامی دیگری نیز بیش از ۱۳ میلیون تومان به خرید زمین برای یتیم تحت حمایت خود اقدام کرد تا منزل مناسبی برای آنها ساخته شود.

وی با اشاره به اینکه یکی از حامیان هم بیش از چهار میلیون تومان به خرید زمین برای فرزند معنوی خود کمک کرده است، بیان کرد: پرداخت سه میلیون و ۵۰۰ هزار تومان هزینه ساخت پروتز دست و پای مصنوعی برای یتیم تحت حمایت کمیته امداد این استان از دیگر اقدامات خیرخواهانه یکی از حامیان طرح "اکرام ایتام" بود.

توحیدی با بیان اینکه کمک‌های حامیان علاوه بر شادکامی ایتام و فرزندان خانوار تحت حمایت موجب ارتقای روحیه امید و خودباوری آنها می‌شود، گفت: امید است در سال ۹۷ نیز بیش از پیش شاهد اقدامات خیرخواهانه حامیان و خیران باشیم تا ایتام و فرزندان خانوار تحت حمایت بتوانند در کنار سایر همنوعان خود پله‌های ترقی و پیشرفت را طی کنند.

ارسال نظرات
آخرین اخبار