در طول تعطيلات نوروزي به 9 هزار و 472 بيمار بصورت سرپايي خدمات درماني مورد نياز ارائه شده است.
کد خبر: ۹۰۰۳۸۰۰
|
۱۶ فروردين ۱۳۹۷ - ۱۰:۴۳

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج زنجان، مدیر درمان استان زنجان گفت: در پي آماده باش نوروزي مراكز درماني تامين اجتماعي استان زنجان همسو با مراكز درماني دانشگاه علوم پزشكي ، به9 هزار و 472 بيمار بصورت سرپايي خدمات درماني مورد نياز خود را در ایام تعطیل از بيمارستانهاي اميد ابهر و امام حسين (ع) زنجان دريافت نمودند.

دكتر علي محمدي با اشاره به ستري شدگان در بيمارستانهاي اميد ابهر و امام حسين (ع) زنجان، افزود:  298 بيمار در طول تعطيلات نوروزي در دو مركز درماني تامين اجتماعي استان بستري شده و تحت معالجه و درمان قرار گرفته اند .

وی با اشاره به تعداد بيماران جراحي و الكتيو اظها داشت: امسال 66 بيمار از 29 اسفند لغايت 13 فروردين 96 در اين دو مركز درماني بصورت اورژانسي مورد عمل جراحي و الكتيو قرار گرفته اند.

مدیر درمان استان زنجان با اشاره به همكاري سازمان تامين اجتماعي با حوزه هاي سلامت استان، تصريح كرد: با تعامل شايسته با دانشگاه علوم پزشكي استان و ساير حوزه هاي بخش سلامت ، خدمات درماني به مراجعين و بيماران در استان به نحو مطلوب ارائه شده است و خوشبختانه برنامه ریزی ارائه خدمات درمانی استان، رضایت مراجعین و مسافرین نوروزی را بدنبال داشته است.

ارسال نظرات