سید ساجد یعقوبی
مسئول دفتر نمایندگی، ولی فقیه تیپ ۳۷ سپاه حضرت عباس (ع) گفت: حمایت از کالای ایرانی که معطوف به شعار سال‌های گذشته می‌باشد که در جهت مقابله با تحریم‌های استکبار جهانی علی خصوص آمریکا است.
کد خبر: ۹۰۰۳۸۰۶
|
۱۶ فروردين ۱۳۹۷ - ۱۰:۵۴

توجه به شعار سال وظیفه دینی و به عبارتی مصرف کالای داخلی است

 

به گزارش خبرگزاری بسیج از اردبیل، حجت الاسلام شهروز مهرپور در اولین همایش کارکنان تیپ ۳۷ سپاه حضرت عباس (ع) در سال ۹۷ با تبریک سال جدید، خودباوری، اعتماد به نفس و توکل به خدا را در جهت نیل به اهداف مورد تاکید قرار دادد و افزو: کشور ایران امروز به یک قدرت علمی، فرهنگی و نظامی در دنیا تبدیل شده است و تمامی این موفقیت‌های ملت ایران تاکنون مرهون خون مقدس شهدا است.

مسئول دفتر نمایندگی، ولی فقیه در تیپ ۳۷ سپاه حضرت عباس (ع) ادامه داد: موفقیت‌های به دست آمده در سایه خودباوری، تلاش، کار جهادی و اعتماد به نفس است.

مهرپور با اشاره به نامگذاری سال جدید با عنوان سال حمایت از کالای ایرانی از سوی مقام معظم رهبری اظهار داشت:توجه به شعار سال وظیفه دینی و به عبارتی مصرف کالای داخلی و ایرانی است.

مسئول دفتر نمایندگی، ولی فقیه در تیپ ۳۷ سپاه حضرت عباس (ع) افزود:حمایت از کالای ایرانی که معطوف به شعار سال‌های گذشته می‌باشد که در جهت مقابله با تحریم‌های استکبار جهانی علی خصوص آمریکا است.

در ادامه این همایش سرهنگ پاسدار غلامحسین محمدی اصلی فرمانده تیپ ۳۷ سال جدید را تبریک گفت وبا اشاره به اینکه تیپ ۳۷ با قوت به برنامه‌های پیشرو در جهت آرمان‌های انقلاب اسلامی و مقابله با استکبار جهانی ادامه خواهیم داد و این مقاومت واین شجاعت و عزتمندی را شهدای عزیز و والا مقام به ما آموخته اند.

 

ارسال نظرات