مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان زنجان:

شعار امسال خطاب به مسؤولین و مردم است

شعار امسال هم خطاب به مسؤولین است و هم خطاب به مردم است و امید است همه مردم و مسؤولین شعار امسال را که هوشمندانه و مدبرانه از سوی مقام معظم رهبری نامگذاری شده است به معنای واقعی کلمه به تحقق بخشند.
کد خبر: ۹۰۰۳۸۰۷
|
۱۶ فروردين ۱۳۹۷ - ۱۱:۰۰

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج زنجان، مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان زنجان گفت: بی‌شک تنها راه ایجاد اشتغال و کاستن از تعداد بیکاران فراهم آوردن زمینه توسعه تولید در داخل کشور است.

محمدرضا یوسفی با اشاره به شعار سال"حمایت از تولید و کالای ایرانی" اظهار کرد: بی‌شک تنها راه ایجاد اشتغال و کاستن از تعداد بیکاران فراهم آوردن زمینه توسعه تولید در داخل کشور است.

وی تصریح کرد: آنچه مسلم است، در سال‌های اخیر به جای حمایت از تولید داخل گویی به مصرف کننده‌ای تبدیل شدیم، که تعهد حمایت از اجناس خارجی را دارد و بدتر از آن فرهنگ نادرست نهادینه شده‌ای است که مصرف کالای خارجی را نشانه ای از شخصیت می‌داند.

مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان زنجان همچنین به وقوع پدیده قاچاق و فعالیت شبکه‌های گسترده و مافیایی قاچاق کالاها و محصولات خارجی به کشور نیز اشاره کرد و گفت: حتی از مبادی رسمی به صورت انبوه و کانتینری بلایی بزرگ و سم مهلک تولید داخل شده و به بیکار ماندن جوانان این مرز و بوم دامن می‌زند.

یوسفی با اشاره به اینکه مقام معظم رهبری بارها تولید داخل را مورد تاکید قرار داده و بر اهمیت استفاده از این کالاها اشاره کرده‌اند، افزود: این موضوع طی سنوات گذشته بارها به مسؤولان در رده‌های مختلف مسؤولیتی گوشزد شد، اما امسال  بار دیگر معظم‌له در پیام نوروزی سال جاری اولویت اصلی کشور را همچنان مساله اقتصاد دانستند.

وی با استناد به فرمایشات مقام معظم رهبری در پیام نوروزی و همچنین سخنرانی در حرم مطهر رضوی تصریح کرد: ایشان با تاکید بر محوریت مسئله تولید ملی، شعار سال 97 را حمایت از کالای ایرانی عنوان کردند و به تبیین الزامات و راه‌های تحقق شعار سال یعنی حمایت از کالاهای ایرانی پرداختند و با تاکید بر قابل حل بودن همه مشکلات با نگاه به داخل و نیز ضرورت توجه و به کارگیری هر چه بیشتر جوانان در میدان‌های مختلف از جمله عرصه‌های مدیریتی فرمودند، نسل جوان و پر افتخار این سرزمین پرچم استقلال، عزت،عظمت و شرافت ایران را بلندتر از هر زمان دیگر به اهتزاز در خواهد آورد.

مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان زنجان تصریح کرد: شعار امسال هم خطاب به مسؤولین است و هم خطاب به مردم است و امید است همه مردم و مسؤولین در جایگاه و موقعیتی که هستند هر یک با تکیه بر نقش خود و با درک صحیح از شرایط کنونی، به وظایف خود به بهترین وجه عمل کنند و شعار امسال را که هوشمندانه و مدبرانه از سوی مقام معظم رهبری نامگذاری شده است به معنای واقعی کلمه به تحقق بخشند.

 

 

ارسال نظرات