رئیس اداره امور شعب بانک مهر اقتصاد استان بوشهر خبر داد:

پرداخت بیش از 3000 میلیارد ریال تسهیلات به متقاضیان

رئیس اداره امور شعب بانک مهر اقتصاد استان بوشهر در دیدار با مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه امام صادق (ع) استان بوشهر از پرداخت 3 هزار و 520 میلیارد ریال تسهیلات به متقاضیان در سال گذشته خبر داد.
کد خبر: ۹۰۰۳۸۰۹
|
۱۶ فروردين ۱۳۹۷ - ۱۰:۵۸

 به گزارش خبرگزاری بسیج از بوشهر، عبدالرحیم دشمن زیاری افزود: این تسهیلات در قالب 10 هزار پرونده خُرد و کلان و در طرح ­های مختلف پرداخت شد.

وی اظهار کرد: پرداخت تسهیلات اقتصاد مقاومتی به بسیجیان نیز به عنوان یکی از موارد تکلیفی این بانک در مجموع به مبلغ 40 میلیارد ریال به 361 نفر انجام شد که سود این تسهیلات به میزان 10 درصد از سود دریافتی از سایر افراد کم­تر بود تا این عزیزان بتوانند با سرمایه ­گذاری در اقتصادهای زود بازده و طرح­ های خُرد به صورت یک نفره تا چند نفره چه در خانه ­ها و چه در جاهای دیگر به اشتغال ­زایی بپردازند.

رئیس اداره امور شعب بانک مهر اقتصاد استان افزایش سرمایه و منابع را در سال 96 یکی از موفقیّت­ های این بانک عنوان و تصریح کرد: در سال گذشته خوشبختانه کاهش مطالبات را داشتیم که درصد آن نسبت به مصارف از 6.4 درصد به 4.2 درصد کاهش یافت که به میزان 20 میلیارد تومان مطالبات بانک را وصول کردیم تا دوباره این مبلغ در چرخه اقتصادی قرار گیرد.

دشمن زیاری در ادامه با اشاره به اقدامات این بانک در زمینه مسئولیّت­ های اجتماعی خاطرنشان کرد: یکی از اقداماتی که بانک مهر اقتصاد در اواخر سال گذشته و اوایل امسال انجام داد این بود که از محلّ هزینه­ های چاپ سررسید و تقویم که قریب به 1 میلیارد تومان یا بیش­تر برای آن هزینه می­ شد 180 هکتار از زمین ­های بایر خوزستان را از منابع طبیعی این استان تحویل گرفت و برای جلوگیری از گسترش ریزگردها اقدام به نهال ­کاری در این زمین ­ها کرد.

وی افزود: قرار است بانک مهر اقتصاد تا 3 سال هزینه نگهداری این نهال ­ها را از محلّ هزینه­ های چاپ سررسید تأمین کرده و بعد از این مدّت، آن را به منابع طبیعی خوزستان واگذار کند که در واقع بانک مهر اقتصاد در میان بانک­ ها اوّلین بانکی بود که چنین اقدامی را انجام داد تا کاهش بخشی از دغدغه ­های مقام معظم رهبری درباره مسئولیّت ­های اجتماعی و ریزگردها کاهش یابد.

رئیس اداره امور شعب بانک مهر استان تأکید کرد: برگزاری زیارت عاشورا، روخوانی قرآن کریم، کلاس­ های قرآن، اخلاق، سیاسی و برگزاری مراسم در مناسبت­ های مختلف و دیدار با خانواده شهدا نیز از جمله اقدامات بانک مهر اقتصاد استان بوشهر در بخش فرهنگی است.

انتهای خبر/

پرداخت بیش از 3000 میلیارد ریال تسهیلات به متقاضیان

پرداخت بیش از 3000 میلیارد ریال تسهیلات به متقاضیان

ارسال نظرات