خبرهای داغ:
‌رئیس هیأت جودو، جوجیتسو و کوراش استان قم

نیاز به سالن اختصاصی دغدغه اصلی جودوکاران قم است

رئیس هیأت جودو، جوجیتسو و کوراش استان قم نیاز به داشتن یک سالن اختصاصی را دغدغه اصلی ورزشکاران و قهرمانان این هیات ورزشی دانست.
کد خبر: ۹۰۰۳۸۱۰
|
۱۶ فروردين ۱۳۹۷ - ۰۴:۴۱
نیاز به سالن اختصاصی دغدغه اصلی جودوکاران قم است
به گزارش خبرگزاری بسیج از قم، مجید متقی اظهار کرد: رشته‌های جودو، جوجیتسو، دفاع شخصی و کوراش استان قم از پیشکسوتان، مربیان، داوران، ورزشکاران، قهرمانان و دست اندرکاران توانمندی برخوردار است و قطعا با همدلی این مجموعه در سال جدید گام‌های بلندی در مسیر پیشرفت این هیأت برخواهیم داشت.

وی تصریح کرد: هرجا موفقیتی به دست می‌آید نتیجه زحمات و تلاش‌های افراد بسیار زیادی است که البته بسیاری از آن‌ها فعالیتشان دیده نمی‌شود و خوشبختانه به واسطه این تلاش‌ها در سال ۹۶ موفقیت‌های خوبی برای خانواده هیأت جودو، جوجیتسو و کوراش استان قم رقم خورد.

رئیس هیأت جودو، جوجیتسو و کوراش استان قم افزود: برخی از اتفاقات خوب سال قبل برای نخستین مرتبه رقم خورد، نظیر میزبانی مسابقات جایزه بزرگ بانوان کشور جام حضرت معصومه (س)، کسب مدال‌های مختلف در حوزه بانوان و آقایان از رشته‌های جوجوتسو، دفاع شخصی، جودو و کاتا که همگی نشان از قابلیت بالای این هیأت است.

وی با بیان اینکه البته کمی و کاستی‌هایی هم وجود داشت که امیدواریم به مرور، ضعف‌های گذشته را به قوت و فرصت تبدیل کنیم، افزود: برنامه‌های هیات در سال ۱۳۹۷ با حضور مدیر کل و کارشناسان ورزش و جوانان و همچنین عزیزان هیات رئیسه رسیده است.

متقی تاکید کرد: چند هدف مهم و اصلی را به حول و قوه الهی در سال جدید دنبال خواهیم کرد تا به نتیجه مطلوب برسیم، هر چند دستیابی به این مهم بدون همت و ایثار تمامی اعضای خانواده جودو، جوجیتسو و کوراش و همکاری مسوولان اداره کل ورزش و جوانان و فدراسیون بسیار دشوار خواهد بود.

وی ابراز کرد: دغدغه اصلی و مهم خانواده جودو، جوجیتسو و کوراش قم نیاز به یک فضای مناسب و استاندارد به عنوان خانه جودو است که به نظر می‌رسد پس از گذشت چهار دهه فعالیت و با توجه به سابقه، جمعیت و مدال‌های کسب شده زمان آن فرا رسیده که دغدغه جودوکاران از قبیل: برگزاری مسابقات در سطوح مختلف، اردو‌های تمرینی مشترک، برگزاری لیگ، فضای تمرینی مناسب برای رده‌های پایه به منظور استعدادیابی و پرورش آن‌ها برطرف شود.

رئیس هیأت جودو، جوجیتسو و کوراش استان قم خاطرنشان کرد: گسترش کمی و کیفی این رشته جذاب المپیکی و گام برداشتن در مسیر شعار هر خانواده یک جودوکار و استمرار کسب مدال با حضور ثابت در مسابقات رسمی کشور با اولویت سنین پایه دیگر اهدافی است که در سال ۱۳۹۷ دنبال می‌کنیم.

وی یاد آور شد: می‌دانیم که اکثر ورزشکاران فعال در هیأت جودو، جوجیتسو و کوراش استان قم قابلیت و توانمندی‌های خود را در میادین کشوری، بین‌المللی، آسیایی و جهانی به اثبات رسانده‌اند، اما برای تداوم این روند باید خود را تقویت کنیم تا جودو همچنان به درخشش خود ادامه بدهد.
ارسال نظرات