فرمانده بسیج دانش‌آموزی حوزه ایمان شاهرود خبر داد:

اعزام حدود یک‌هزار نفر به میدان تیر در مرحله سوم اردوی آمادگی دفاعی شاهرود

فرمانده بسیج دانش‌آموزی حوزه ایمان شاهرود گفت: اردوی مرحله سوم آمادگی دفاعی ویژه پسران در شاهرود برگزار می‌شود و قریب به یک‌هزار نفر در این مرحله به میدان تیر اعزام خواهند شد.
کد خبر: ۹۰۰۳۸۵۹
|
۱۶ فروردين ۱۳۹۷ - ۱۳:۴۲
به گزارش خبرگزاری بسیج از شاهزود، نشست مسؤولان برگزاری اردو‌های آمادگی دفاعی مدارس در شاهرود برگزار و در خصوص نحوه برگزاری مرحله سوم این اردو‌ها (میدان تیر) ویژه دانش‌آموزان پایه دهم تصمیم‌گیری شد.
فرمانده بسیج دانش‌آموزی حوزه ایمان شاهرود در این جلسه با بیان اینکه اردوی مرحله سوم آمادگی دفاعی ویژه پسران برگزار می‌شود، اظهار کرد: قریب به یک‌هزار نفر در این مرحله به میدان تیر اعزام خواهند شد.
محمد جلیلی افزود: این دوره با همکاری عملیات سپاه شاهرود از انتهای فروردین‌ماه تا نیمه نخست اردیبهشت‌ماه به‌صورت متمرکز در سپاه ناحیه شاهرود و میدان تیر ارتش برگزار خواهد شد و هر روز تعدادی از دانش‌آموزان مدارس از صبح تا ظهر آموزش اسلحه می‌بینند و سپس در میدان تیر حاضر می‌شوند و تیراندازی می‌کنند.
حمید باباخانی مدیر آموزش و پرورش شهرستان شاهرود نیز در این جلسه با تبریک سال نو با بیان اینکه همکاری بسیج دانش‌آموزی و آموزش و پرورش در برگزاری مراحل مختلف اردو‌های آمادگی دفاعی در مدارس بسیار خوب است، افزود: این تعامل و همکاری در همه زمینه‌ها وجود دارد و امیدواریم با این اتحاد و همدلی در راستای تحقق منویات رهبر معظم انقلاب در سال جدید گام برداریم.
در این جلسه در خصوص زمان و مکان اجرای دوره، اعزام دانش‌آموزان و مربیان و مجوز میدان تیر هماهنگی به عمل آمد.
درس آمادگی دفاعی مدارس در پایه دهم برای پسران در مرحله سوم اردوی عملی، میدان تیر است و همه دانش‌آموزان در این مرحله تیراندازی می‌کنند و هشت نمره این مرحله با ۱۲ نمره درس تئوری آن‌ها نمره سالانه آن‌ها را در کارنامه تشکیل خواهد داد.
در این جلسه که با حضور فرماندهان حوزه‌های بسیج دانش‌آموزی ایمان و کوثر، مسؤول بسیج فرهنگیان، مسؤول برگزاری اردو‌های آمادگی دفاعی مدارس شهرستان، معاون عملیات سپاه ناحیه شاهرود و مدیریت و کارشناسان آموزش و پرورش در سالن جلسات آموزش و پرورش شهرستان شاهرود برگزار شد، در خصوص نحوه برگزاری اردوی مرحله سوم آمادگی دفاعی (میدان تیر) بحث و تبادل‌نظر شد.
ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار