رئیس اداره اوقاف و امور خیریه شهرستان‌های شاهرود و میامی از حضور بیش از ۱۰۷ هزار زائر در آستان مقدس امامزادگان و بقاع متبرکه این دو شهرستان در ایام نوروز خبر داد.
کد خبر: ۹۰۰۳۸۶۰
|
۱۶ فروردين ۱۳۹۷ - ۱۳:۴۶
به گزارش خبرگزاری بسیج از شاهرود، حجت‌الاسلام سعید غیرتمند با اشاره به ۱۴ مکان مجری طرح آرامش بهاری با حضور هشت روحانی در آستان امامزادگان و بقاع متبرکه شهرستان‌های شاهرود و میامی در ایام نوروز امسال اظهار داشت: در ایام نوروز، ۱۰۷ هزار و ۲۹۰ نفر زائر در این اماکن حضور یافتند.
وی تصریح کرد: همچنین ۲۹ هزار و ۱۰۰ نفر اسکان داده شدند و ۱۹ هزار و ۹۵۳ نفر مشاوره و برنامه‌های کودکانه دریافت کردند.
رئیس اداره اوقاف و امور خیریه شهرستان‌های شاهرود و میامی افزود: غرفه‌های خیمه‌های معرفت، نماز جماعت، سخنرانی، پاسخگویی به مسائل شرعی، مشاوره وقف و مشاوره خانواده از برنامه‌های اجرا شده در طرح آرامش بهاری در ۱۴ مکان در این دو شهرستان بوده است.
غیرتمند خاطرنشان کرد: اجرای برنامه به مناسبت ولادت حضرت علی (ع)، وفات حضرت زینب (س)، روز جمهوری اسلامی، ولادت امام جواد (ع) و شهادت امام هادی (ع) از دیگر برنامه‌های طرح آرامش بهاری در اماکن متبرکه شهرستان‌های شاهرود و میامی در ایام نوروز امسال بوده است.
وی با تقدیر از خادمان و هیأت امنای بقاع متبرکه و آستان امامزادگان و همه دست‌اندرکاران برگزاری این طرح در این دو شهرستان، بر لزوم اجرای برنامه‌های فرهنگی با برنامه‌ریزی بهار در آینده تأکید کرد.
ارسال نظرات
پر بیننده ها