نماینده ولی فقیه در سپاه سلمان استان سیستان و بلوچستان:
حجت الاسلام طهرانی زاده گفت:کار برای رضای خدا به اخلاص در عمل ختم می شود
کد خبر: ۹۰۰۳۸۷۹
|
۱۶ فروردين ۱۳۹۷ - ۱۶:۵۰

به گزارش خبرنگار بسیج از زاهدان، حجت الاسلام علی نقی طهرانی زاده در دیدار نوروزی با کارکنان سپاه سلمان با تبریک ماه رجب اظهار داشت: بنابر فرمایش مقام معظم رهبری مبنی بر کار مجاهدانه توسط مردم و مسئولان لازم است این مهم مورد توجه بیشتر قرار گیرد.

وی با اشاره به این مطلب که پاسداران باید کار را برای رضای خدا انجام دهند  افزود: انجام کار برای رضای خدا آثار وبرکات بسیاری را به دنبال دارد ودر این کار شیرینی و حلاوتی است که کار را برای انسان لذت بخش خواهد کرد.
 
حجت الاسلام علی نقی طهرانی زاده تصریح کرد:اگر کار برای رضای خدا انجام شود بعد الهی پیدا می‌کند و اخلاص در عمل تحقق می‌یابد.
وی اذعان کرد: اخلاص در عمل  شیرینی‌های کار را بیشتر از سختی هایش  می کند ،وبه دلیل اخلاص در عمل درکار انگیزه وعلاقه ایجاد می شود که بهتر می توان کار برای رضای خدا را درک کرد.

مسئول،نمایندگی ولی فقیه در سپاه سلمان گفت: امام حسین (ع) و امام خمینی (ره) اگردر تاریخ ماندگار شدند دلیلش اخلاص در عمل بود که داشتند  زیرا برای رضای خدا کار می‌کردند.

حجت الاسلام طهرانی زاده افزود: برخلاف تصوردشمن زمانیکه امام خمینی (ره)  به نجف تبعید شدند ایشان تنها نماند و در مدت اندکی شاگردان زیادی به محضر ایشان حضور یافتند.

وی تصریح کرد: اخلاص در عمل امام خمینی (ره) باعث شد تا به هر کجا سفر میکنند، حتی بزرگان علم فقه نیز به محضر ایشان حضور یابند به گونه ای که استقبال علمای قم  نیز از ایشان بی نطیر بود  و حتی در زمان  رحلت امام خمینی (ره)  عموم مردم در مراسم رحلتشان حضور چشم گیری داشتند.

وی در پایان از کارکنان سپاه خواست تا با کار مضاعف رضای خدا را مد نظر داشته وبا انگیزه کارهایشان را دنبال کنند
ارسال نظرات