خبرهای داغ:
استاندار آذربایجان شرقی با بیان اینکه وظیفه ما به عنوان مدیران اجرایی، رفع موانع بخش تولید است، گفت: با توجه به نامگذاری امسال به عنوان حمایت از کالای ایرانی، صاحبان صنایع، تولیدکنندگان و فعالان بخش خصوصی پیشنهادهای عملی خود را برای تحقق این شعار ارائه کنند.
کد خبر: ۹۰۰۳۸۹۲
|
۱۶ فروردين ۱۳۹۷ - ۱۷:۲۹

به گزارش خبرگزاری بسیج از آذربایجان شرقی، مجید خدابخش روز پنجشنبه در دیدار مدیران اتاق بازرگانی، صنایع، معادن و کشاورزی تبریز، انجمن مدیران صنایع استان و خانه صنعت، معدن و تجارت آذربایجان شرقی با وی، افزود: مشکلات اداری همیشه وجود دارد و کار اصلی ما حل این مشکلات و تسهیل امور بخش خصوصی در بروکراسی اداری است.
استاندار آذربایجان شرقی با بیان اینکه نگاه مدیران اجرایی، دولتی و اداری است، یادآوری کرد: به طور قطع نظرات تولیدکنندگان و صاحبان صنایع که به طور مستقیم در صحنه کار و تلاش هستند در تحقق حمایت از تولید داخلی و کالای ایرانی تاثیرگذارتر است.
خدابخش با اشاره به سفر پیش روی رئیس جمهوری به آذربایجان شرقی در اردیبهشت سال جاری، ادامه داد: تلاش می ‌شود در این سفر به ‌جای تمرکز بر جذب اعتبار و منابع مالی، مجوزهای قانونی از دولت اخذ شود تا پروژه‌های کلان عمرانی و زیربنایی استان را اجرا کنیم.
وی با بیان اینکه بخش خصوصی استان چندان از منابع صندوق توسعه ملی استفاده نکرده است، گفت: در شرایطی که استفاده از منابع خارجی دشوار است، منابع این صندوق می‌تواند فرصت خوبی برای توسعه استان باشد و کسانی که از این منابع استفاده کنند، برنده خواهند شد.
خدابخش افزود: همه مدیران دولتی و فعالان بخش خصوصی باید با امیدواری کامل دست به دست هم دهند و برای حل مشکلات تلاش کنند.
رئیس اتاق بازرگانی، صنایع، معادن و کشاورزی تبریز نیز در این دیدار شعار 'حمایت از کالای ایرانی' را راهبردی عالمانه و ضروری اعلام کرد و گفت: تحقق این شعار نیازمند فراهم کردن زیرساخت‌ها و رفع موانع بخش تولید است.
صمد حسن زاده، افزود: از سوی جامعه تولید استان اطمینان می‌دهم که ملت ما قادر به تولید بهترین و باکیفیت‌ترین کالاها و حل بزرگترین مشکلات اقتصادی است.

ارسال نظرات