فرمانده انتظامی شهرستان شاهرود از کاهش ۵۰ درصدی تصادفات فوتی درون و برون شهری در شهرستان و کاهش جرایم خشن در ایام نوروز خبر داد.
کد خبر: ۹۰۰۳۹۰۳
|
۱۶ فروردين ۱۳۹۷ - ۱۸:۲۴
به گزارش خبرگزاری بسیج از شاهرود، سرهنگ سیدمجتبی اشرفی از کاهش ۵۰ درصدی تصادفات فوتی درون و برون شهری در شهرستان شاهرود خبرداد.
اشرفی بابیان این مطلب که یک فقره تصادف فوتی درمحور بسطام-شاهرودتنها فوتی درون شهری طرح نوروزی۹۷ را شامل شده گفت: این محورچندکیلومتری ازمحورهای درون شهری‌محسوب شده و محدودیت سرعت ۶۰ کیلومتر غالبا توسط رانندگان رعایت نشده که افزایش سرعت و عدم توانایی در کنترل وسیله نقلیه باعث افزایش شمار تلفات رانندگی در این محور شده است.
فرمانده انتظامی‌شهرستان شاهرود در خاتمه ارتقا هرچه بیشتر فرهنگ ترافیک وتوجه ویژه رانندگان به رانندگی ایمن و پرهیز از هرگونه رفتار‌پرخطر ترافیکی را از مهمترین عوامل کاهش سوانح رانندگی دانست و افزودانشاالله با رعایت این موارد شاهد شهرستان،استان و حتی کشوری بدون حادثه رانندگی برای مردم عزیز میهن اسلامی خود باشید.
فرمانده انتظامی شهرستان شاهرود با اشاره به کاهش چشم گیرجرایم خشن درنوروز ۹۷ نسبت به مدت مشابه سال افزود: بحمدالله با یاری خداوند متعال تلاش همکاران و به ویژه همکاری شهروندان عزیز شاهرود در طرح نوروزی ۹۷ در راستای کنترل ومهار جرایم خشن با کاهش ۴۰ درصدی روبرو هستیم.
این مقام آگاه کاهش برخی جرایم و ناهنجاریها در سال جاری رانشان از توجه ویژه مردم به مقوله نظم و امنیت دانست و افزود امسال این کاهش جرایم حکایت از نوروزی شادتر برای شهروندان شاهرودی ومسافران بوده که نقش موثر زیباسازی محیط شهری وایجاد فضاهای بسیار زیباو مفرح توسط شهردار وکارکنان خدوم شهرداری شاهرود نیز نقش بسزایی در ساختن این نوروز شاد داشته است.
این‌مسئول انتظامی با ابراز امیدواری از تداوم این همکاری در راستای کاهش جرایم گفت: امیدواریم این همکاری و همراهی استمرار و گسترش یافته ودر این راستا از کلیه مردم، مسئولان ،نهادها وارگانهایی که درکنار پلیس و یاریگر مابودند تقدیر وتشکر می نماییم
ارسال نظرات
پر بیننده ها