خبرهای داغ:
معاون استاندار و فرماندار ویژه ملایر:

رسانه‌های پویا ابزار نظارتی موثر و توانمندی در ارزیابی عملکرد مسئولین هستند

فرماندار ویژه ملایر وجود رسانه‌های پویا، احزاب، تشکل‌ها و سازمان های مردم نهاد را ابزار نظارتی موثر و توانمندی در ارزیابی عملکرد مسئولین و یادآوری نکات ضعف و اشکالات موجود برشمرد و گفت: وجود هریک از این نهادها در کنار رسانه‌ها، برای تداوم و بالندگی هر دولت و نظام سیاسی ضرورت دارد.
کد خبر: ۹۰۰۳۹۰۴
|
۱۶ فروردين ۱۳۹۷ - ۱۸:۲۶

رسانه‌های پویا ابزار نظارتی موثر و توانمندی در ارزیابی عملکرد مسئولین هستندبه گزارش خبرگزاری بسیج از ملایر، عبدالعظیم رضایی در دیدار با جمعی از مسئولین و اعضای شوراهای اسلامی، ضمن تهنیت آغاز سال نو، اظهار داشت: امید است سال جدید، سالی سرشار از تلاش و تحرک برای مسئولین بوده و گام‌های موثری در راستای تأمین آسایش، رفاه و امنیت مردم و کاستن از دشواری های زندگی این عزیزان برداشته شود.

وی در ادامه وجود رسانه‌های پویا، احزاب، تشکل‌ها و سازمان های مردم نهاد را ابزار نظارتی موثر و توانمندی در ارزیابی عملکرد مسئولین و یادآوری نکات ضعف و اشکالات موجود برشمرد و افزود: وجود هریک از این نهادها در کنار رسانه‌ها، برای تداوم و بالندگی هر دولت و نظام سیاسی ضرورت دارد و هریک کارویژه خاصی را در انتقال نقاط اشکال و تقویت نقاط قوت بر عهده دارند.

فرماندار ویژه ملایر اعتلا و تداوم ارتباط مردم و مسئولین و نیز بهره گیری از ابزارهای واسط گفته شده توسط تصمیم گیران و سیاستگذاران را، مهم ترین و موثرترین راه در دریافت تاثیر و بازخورد سیاست ها عنوان کرد.

وی افزود: وقتی این ارتباطات دوسویه در مرحله تعادل و تعامل بایسته خود باشد، نظام سیاسی نیز در حالت بالنده و مرتبه رشد فزاینده خود قرار خواهد گرفت.

رضایی در پایان بر تقویت ارتباط با مردم و رسانه‌ها تاکید و تصریح کرد: ما همواره موظف هستیم تا اقدامات خود را به محک دیدگاه‌های مردمی برسانیم و رسانه‌ها می توانند نقش ارزنده و بی بدیلی در این حوزه ایفا کنند.

انتهای پیام/

ارسال نظرات