خبرهای داغ:
یکی از مراجع تقلید گفت: فعالیت‌های قرآنی سازمان اوقاف و امور خیریه مژده‌ای بود که این نظام قرآنی است، زیرا به این وسیله افراد مختلف از قرآن بهره‌مند می‌شوند و این امر افتخار نظام را به همراه دارد.
کد خبر: ۹۰۰۳۹۱۷
|
۱۶ فروردين ۱۳۹۷ - ۱۹:۴۱
فعالیت‌های قرآنی افتخار نظام است
به گزارش خبرگزاری بسیج از قم، آیت‌الله سیدمحمد علوی گرگانی پیش از ظهر امروز در دیدار رئیس سازمان اوقات و امور خیریه اظهار کرد: فعالیت‌های شما مژده‌ای بود که این نظام قرآنی است، زیرا به این وسیله افراد مختلف از قرآن بهره‌مند می‌شوند و این امر افتخار نظام را به همراه دارد.

وی خاطرنشان کرد: امیدوارم در آینده نظر رهبری تأمین شود و حافظان قرآنی بیشتری تربیت شوند. در این زمینه نمی‌توان رقم تعیین کرد، زیرا هر اندازه جلو برود مردم بیشتر استقبال می‌کنند.

این مرجع تقلید با بیان اینکه این حرکت دارای پشتوانه خدایی است گفت: بسیار خوشحال هستیم که این حرکت را ادامه دهید و جامعه قرآنی شود، زیرا قرائت و تجوید قرآن بسیار تأثیرگذار است.

وی عنوان کرد: آثار قرآن در بقاع امامزادگان قابل مشاهده است و افراد استفاده می‌کنند و از نزدیک مشاهده کردم که افراد با لباس روحانیت مشغول خدمت و فعالیت دینی در بقاع امامزادگان بودند بنابراین حرکت شما مثبت بوده و از خدا می‌خواهیم توفیق بیشتری به دست آورید.

آیت‌الله علوی گرگانی یادآور شد: با قوت جلو بروید و هر آنچه در قرآن است متذکر شوید تا به تقوای الهی نزدیک شوید. حرکت الهی داشته باشید تا به پیشرفت برسید.

وی با اشاره به ارائه طرحی در موقوفات گفت: به نظر بنده حرکت کنونی در موقوفات خالی از اشکال نیست و مغازه‌هایی که موقوفه هستند اجاره‌های پایین دارند علت این است که بیان می‌کنند که سرقفلی داده شده است.

استاد حوزه علمیه قم یادآور شد: این امر ضرر برای وقف است اگر حضرات آیات نظر مساعد داشته باشند دادن سرقفلی متوقف شود و موقوفات به عنوان سرقفلی داده نشود و اجاره‌های متعارف زمان باشد. بهترین روش برای موقوفات است تا بتوانیم این موقوفات را احیا کنیم.
ارسال نظرات