نماینده مردم کوهدشت و رومشکان در مجلس شورای اسلامی :
نماینده مردم کوهدشت و رومشکان در مجلس شورای اسلامی گفت:استفاده از کالای ایرانی موجب اشتغال و بهبود وضعیت اقتصادی می‌شود و کلیدی‌ترین راه‌حل این موضوع حمایت از کالای ایرانی خواهد شد.
کد خبر: ۹۰۰۳۹۲۱
|
۱۶ فروردين ۱۳۹۷ - ۲۳:۴۹

به گزارش خبرگزاری بسیج از لرستان، الهیار ملکشاهی امروز در جلسه شورای اداری لرستان بیان کرد: خوشبختانه امنیت بسیار مطلوبی بر لرستان حاکم بوده و این اصلی‌ترین و اساسی‌ترین رکن در لرستان است.

وی ادامه داد: فعالیت‌های عظیمی بعد از پیروزی انقلاب در کشور انجام شده و در امورات زیربنایی به حد مناسبی رسیدیم و زیرساخت‌ها مهیا شده است و این موضوع را در حوزه‌های مختلف می‌توان مشاهده کرد.

نماینده مردم کوهدشت و رومشکان در مجلس شورای اسلامی عنوان کرد: باید در مردم امیدواری ایجاد کرد چراکه سطح ارائه خدمات در دوران انقلاب بسیار زیاد است و از طرفی نباید مسائل منفی را بزرگنمایی کنیم.

ملکشاهی بیان کرد: باید از حساسیت نماینده ولی‌فقیه در لرستان و استاندار و مدیرانی که نسبت به توهین به مردم کوهدشت واکنش نشان داده و عمل مناسب در این راستا کردند تشکر کرد چرا که بزرگنمایی مسائل قومی گاهی اوقات باعث ناامنی می‌شود.

وی در بخش دیگری از سخنانش با اشاره به چالش مدیریتی در کشور، افزود: برای اینکه با چالش مدیریت روبرو نشویم باید از تخصص و تعهد افراد در حوزه مدیریتی استفاده شود.

این مسوول اظهار داشت: سرعت در تصمیم‌گیری یکی از الزامات مدیریتی است و باید این موضوع در اولویت قرار گیرد.

رییس کمیسیون قضایی مجلس شورای اسلامی عنوان کرد: چالش بیکاری به‌عنوان یکی از موانع موجود بوده و باید آمارهای موجود در مورد بیکاری در استان واقعی باشند و خوشحالیم که دیگر آمارسازی صورت نمی‌گیرد.

ملکشاهی بیان کرد: استفاده از کالای ایرانی موجب اشتغال و بهبود وضعیت اقتصادی می‌شود و کلیدی‌ترین راه‌حل این موضوع حمایت از کالای ایرانی خواهد شد.

وی یکی از دیگر از چالش‌های مهم کشور را چالش آب دانست و افزود: بهره مردم لرستان از آب در کشور به‌اندازه حق آنها نیست و با وجود ظرفیت آبی لرستان سهم آن کمتر از میانگین کشوری است.

نماینده مردم کوهدشت و رومشکان در مجلس اظهار داشت:سال گذشته بخشی از تخصیص‌های قطعی آب برای لرستان حذف شده و حتی کاهش‌یافته‌ است که جا دارد مدیر آب منطقه‌ای باید این موضوع را پیگیری کند.

ملکشاهی بیان کرد:املاک زیادی در حاشیه رودخانه سیمره و کشکان داریم که اجازه برداشت آب ندارند در حالی که استان‌های دیگر در حال برداشت هستند اما در استان این اتفاق نمی‌افتد.

وی گفت:در گذشته چالش مواد مخدر یکی دیگر از مشکلات موجود بوده و بیش از ۹۰ درصد از افرادی که در کشور اعدام شدند به دلیل مواد مخدر بود و این موضوع یک چالش برای کشور محسوب می‌شد که برای این موضوع برنامه‌ریزی و تصمیمات خوبی گرفته شد.

این مسوول در ادامه به وظیفه نمایندگان ه نظارت بر مدیران اشاره و اظهار داشت: نمایندگان مجلس در پیگیری عزل مدیران ضعیف وظیفه نظارتی دارند و در نصب مدیران می‌توانند مشورت دهند و این موضوع را به وزیر مربوطه انعکاس می‌دهند.

نماینده مردم کوهدشت و رومشکان در مجلس گفت:نظرات نمایندگان در مورد عملکرد مدیران به وزرا اعلام شده و نمایندگان نظارت خود را انجام می‌دهند و این به منزله آن نیست که مدیر حتما با این کار برکنار می‌شود.

انتهای پیام/

 

ارسال نظرات