روایت هفت سال جنگ با داعش در « به وقت شام»

فیلم به وقت شام! شامگاه پنجشنبه (۱۶ فروردین) در سه سینمای البرز با حضور ابراهیم حاتمی کیا به نمایش درآمد و استقبال پرشور جوانان و نوجوانان از این اکران مردمی، گواه روشنی از تاثیرگذاری این اثر شاخص سینما متعهد دینی است.
کد خبر: ۹۰۰۳۹۶۴
|
۱۷ فروردين ۱۳۹۷ - ۱۳:۱۹

به گزارش خبرگزاری بسیج از کرج ، هفت سال از زمان شکل گیری داعش گذشت و امروز « به وقت شام» روایتی هر چند مختصر به زبان قاب نمایشی سینما است.فیلم با چهره مستاصل یک زن که منتظر رسیدن آذوقه از آسمان به واسطه هواپیماهای ایرانی است، آغاز می شود؛ این جا است که ترس، نگرانی، اضطرار و تظلم خواهی انسان هایی را نشان می دهد که تنها جرم آنان یکتا پرستی است.

روایت هفت سال جنگ با داعش در « به وقت شام»

سایه بدخواهان و زورگویان با کج فهمی شیوخ عرب سوریه قوت گرفت و به دنبال آن با قوت گرفتن افکار ابوبکر بغدادی در جهت شکل گیری نهاد داعش، پای انسان های بدسیرت از اقصاء نقاط جهان برای نبرد با انسان و انسانیت گشوده شد.

به وقت شام! یک فرصت است که پس از تماشای فیلم برای لحظاتی از خود بپرسیم این امنیت امروز  را مدیون چه کسانی هستیم.

شهید مهدی نوروزی، همان شیر سامرا، شهید محمود نریمانی، همان دانشجوی برجسته و شاخص البرزی و ... به عشق سامرا و دمشق که نه به عشق دفاع از حرم، مدافعانی هستند که جانانه ایستادند و جان خود را فدا کردند.

روایت هفت سال جنگ با داعش در « به وقت شام»

ابراهیم حاتمی کیا، فیلم ساز ارزشی و انقلابی با خلق فیلم به وقت شام! گهواره امن ایران را برای ایران و ایرانی به تصویر کشید تا همگان قدردان خون شهدایی باشند که در اوج جوانی، راحتی خانه و خانواده را برای حفظ دفاع از حرم فدا کردند.

 و شامگاه پنجشنبه (16 فرودین) فیلم به وقت شام! در سه سینمای البرز با حضور ابراهیم حاتمی کیا به نمایش درآمد و استقبال پرشور جوانان و نوجوانان از این اکران مردمی، گواه روشنی از تاثیرگذاری این اثر شاخص سینما متعهد دینی است.

روایت هفت سال جنگ با داعش در « به وقت شام»

ایراهیم حاتمی کیا با همراهی در پردیس سینمایی پرشین مهرشهر کرج در جمع جوانان کرجی حضور یافتند و از نزدیک با مردمی که به استقبال این فیلم ارزشی آمده بودند دیدار و گفتگو کردند.

حاتمی کیا در جمع آنان با ابراز خوشحالی از اینکه در جمع مردم کرج است، اظهار داشت: امیدوارم این فیلم را بپسندید و این فیلم معرفی گوشه ای از تلاش مدافعان حرم باشد.

روایت هفت سال جنگ با داعش در « به وقت شام»

حضورتان را از سینما دریغ نکیند

هادی حجازی فر، بازیگر مطرح فیلم به وقت شام با بیان این مطلب که حضورتان را از سینما دریغ نکنید، افزود: ساخت این گونه فیلم ها ادای دین به کسانی است که به آن ها برای آزادی و امنیت امروز مدیون هستیم.

گفتنی است، فیلم به وقت شام! با حضور کارگران برجسته عرصه سینما در سه سینمای البرز شامگاه پنجشنبه (۱۶ فروردین) با استقبال چشمگیر مردم اکران شد.

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار