خبرهای داغ:
امام جمعه کرمانشاه استفاده از کالای ایرانی را یکی از راهکارهای موثر در رفع بیکاری کشور و استان برشمرد و بر لزوم کیفی سازی تولیدات داخلی تاکید کرد.
کد خبر: ۹۰۰۳۹۸۹
|
۱۷ فروردين ۱۳۹۷ - ۱۶:۰۶

به گزارش خبرگزاری بسیج از کرمانشاه، آیت‌الله مصطفی علما در خطبه‌های عبادی-سیاسی نماز جمعه این هفته کرمانشاه ضمن دعوت همگان و خودش به تقوا و پرهیزگاری، تقوا را از مهمترین ارکان زندگی مسلمانان برشمرد.

 

وی بر لزوم سرلوحه قرار دان تقوا در تمام ابعاد زندگی تاکید و آن را راهکار عبور از بسیاری از مشکلات در عرصه های مختلف زندگی برشمرد.

 

امام جمعه کرمانشاه استفاده از کالای ایرانی را یکی از راهکارهای موثر در رفع معضل بیکاری برشمرد و گفت: اگر بخواهیم این حجم بالای از بیکاری را نداشته باشیم باید از کالای ایرانی استفاده کنیم.

 

وی بر اتکای به توان داخلی تاکید کرد و گفت: باید با تعصب دست به زانوی خود داشته و کالای ایرانی در بازارمان عرضه و خریداری شود.

 

آیت الله علما، همچنین بر کیفی سازی کالای ایرانی توسط تولید کنندگان تاکید کرد و گفت: چنانچه کالای ما با کیفیت باشد، مردم خود جذب آن شده و دیگر نیاز به تبلیغ نخواهد بود.

 

وی خاطرنشان کرد: همانطور که مقام معظم رهبری فرمودند، باید نسبت به کالای ایرانی تعصب داشته باشیم، از سوی دیگر نیز کیفیت تولیداتی ایرانی را بالا ببرند.

 

خطیب جمعه کرمانشاه اشاره ای به مناسبت های هفته نیز داشت و گفت: ۱۹ فروردین ماه سالروز شهادت آیت‌الله صدر است که به دست صدام به شهادت رسید.

 

وی افزود: این عالم بزرگوار از سال ۴۲ پشت سر امام(ره) حرکت کرد و می‌گفت همان طور که امام در خدا ذوب شده بود مردم نیز باید در امام ذوب شوند.

 

آیت الله علما اشاره ای نیز به ۲۰ فروردین ماه با عنوان روز ملی هسته‌ای داشت و گفت: شعار امام (ره) از ابتدای انقلاب همواره ما می توانیم بود و در روز ملی هسته ای این شعار محقق شد.

 

وی تصریح کرد: در این روز ما اعلام کردیم که دارای فناوری هسته ای هستیم و ناراحتی آمریکا نیز از دستیابی ما به همین فناوری هسته ای است.

 

امام جمعه کرمانشاه از شهادت شهید مرتضی آوینی و قطع رابطه با آمریکا به عنوان دیگر مناسبت های ۲۰ فروردین یاد کرد.

 

 وی با بیان اینکه ۲۱ فروردین نیز سالروز شهید صیاد شیرای است، گفت: این روز همچنین سالروز تاسیس بنیاد مسکن است که هم اکنون در ساخت و ساز نقاط زلزله زده نیز بسیار اثر گذار است

ارسال نظرات