خبرهای داغ:
یکی از مراجع تقلید گفت: باید جامعیت قرآن کریم به حوزه‌ها بیاید تا آثار خود را نشان دهد و ما مسؤولیت داریم که با شناسایی استعداد‌های درخشان و راغی و حمایت مادی و معنوی از آنها، آینده حوزه را زیر سایه قرآن کریم تامین کنیم.
کد خبر: ۹۰۰۴۰۰۹
|
۱۷ فروردين ۱۳۹۷ - ۱۳:۰۸
آینده حوزه در سایه جامعیت قرآن کریم تامین می‌شود
به گزارش خبرگزاری بسیج از قم، آیت الله عبدالله جوادی آملی در دیدار حجت‌الاسلام والمسلمین محمدی نماینده، ولی فقیه و رئیس سازمان اوقاف و امور خیریه کشور با تاکید بر اهتمام هرچه بیشتر نسبت به معارف قرآن کریم اظهار کرد: به برکت مجاهدت‌های امام راحل و شهدا و عنایت اهل بیت علیهم السلام، امروز این پرچم در دست شما قرار دارد که قرآن را از مهجوریت خارج کنید که در این زمینه باید تلاش‌های بیشتری صورت بگیرد.

وی ادامه داد: کار اساسی که باید صورت بگیرد این است که به وسیله قرآن کریم اصل توحید به نحوی برجسته شود که کسی نتواند شبهات شرک را معاذالله بر عقاید شیعیان وارد کند چرا که تفکرات تکفیری و داعشی از دل همین شبهه علیه شیعیان برمی‌خیزد.

این مرجع تقلید ابراز کرد: باید جامعیت قرآن کریم به حوزه‌ها بیاید تا آثار خود را نشان دهد و ما مسؤولیت داریم که با شناسایی استعداد‌های درخشان و راغی و حمایت مادی و معنوی از آنها، آینده حوزه را زیر سایه قرآن کریم تامین کنیم که این امر یک مدیریت دقیق را می‌طلبد.
ارسال نظرات
پر بیننده ها