خبرهای داغ:
معاون امداد ونجات جمعیت هلال احمر استان قم خبر داد
معاون امداد و نجات جمعیت هلال احمر استان قم از اعزام ۱۷ نجاتگر به همراه خودرو‌های امدادی این جمعیت برای یافتن گردشگر مفقود شده در کویر مرنجاب خبر داد.
کد خبر: ۹۰۰۴۰۱۱
|
۱۷ فروردين ۱۳۹۷ - ۱۴:۴۵
اعزام ۱۷ نجاتگر و خودرو‌های امدادی برای یافتن گردشگر مفقود شده
به گزارش خبرگزاری بسیج از قم، محمدرضا بهرامی با اشاره به حادثه گم‌شدن یک گردشگر در کویر مرنجاب اظهار کرد: روز چهارشنبه در پی مفقود شدن یک گردشگر در کویر مرنجاب و درخواست کمک جمعیت هلال‌احمر استان اصفهان از قم، نیرو‌های هلال‌احمر قم برای یافتن این فرد عازم آران و بیدگل شدند.

وی ادامه داد: در این مأموریت چهار دستگاه موتورسیکلت، یک دستگاه خودروی آرگو، سه دستگاه خودروی کمک دار، یک دستگاه ایسوزو و ۱۷ نفر از نجاتگران جمعیت هلال‌احمر استان قم برای کمک با همکاران اصفهان عازم منطقه شدند.

معاون امداد و نجات جمعیت هلال‌احمر استان قم بابیان اینکه در سومین روز این مأموریت نیرو‌ها همچنان به دنبال گردشگر مفقودشده هستند، بیان کرد: روز گذشته بالگرد نیز از استان قم به منطقه اعزام و سه ساعت تفحص انجام داد، ولی تمام این تلاش‌ها تاکنون بی‌نتیجه مانده و فرد موردنظر تا این لحظه پیدا نشده است.

بهرامی خاطرنشان کرد: از گردشگرانی که به این‌گونه مناطق طبیعی سفر می‌کنند درخواست داریم از تور‌های معتبر استفاده کرده و سفر خود را به مراکز مربوط اطلاع دهند تا در صورت مواجه شدن با حادثه بتوان در سریع‌ترین زمان ممکن اقدام موردنیاز توسط دستگاه‌های مربوط ارائه شود.
ارسال نظرات
پر بیننده ها