سیلی دیگر بر آمریکا در 23 اردیبهشت

امام جمعه سرخ‌رود: اگر آمریکا در 23 اردیبهشت از برجام خارج شود، ایران اسلامی همانطور که انرژی هسته‌ای را بومی کرد با قدرت تمام به غنی سازی هسته‌ای ادامه خواهد داد و سیلی محکمی بر دهان مستکبرین عالم خواهد زد.
کد خبر: ۹۰۰۴۰۴۴
|
۱۸ فروردين ۱۳۹۷ - ۰۸:۳۸

به گزارش خبرگزاری بسیج مازندران، حجت‌الاسلام سیدمحمود موسوی آملی اظهار کرد: بنا به فرمایش حضرت امام(ره) برادرها، باید خودمان، خودمان را حفظ کنیم نباید ما منتظر این باشیم که قدرت‌های خارجی به ما کمک کنند، ما از کمک آنها گذشتیم.

 وی افزود: امام(ره)فرمودند «مرا به خیر تو امید نیست شر مرسان» شر هم بخواهند برسانند ما با آنها مقابله خواهیم کرد ما باید کلاه خودمان را خودمان حفظ کنیم و همان‌طور که مقام معظم رهبری در اجتماع پرشور زائران حرم مطهر رضوی فرمودند در صورت استفاده از ظرفیت های داخلی جزء 12 اقتصاد اول دنیا می‌شویم.

امام جمعه سرخ‌رود خاطرنشان کرد: باید این مطلب را عنوان کرد اگر همه کوشش کنند که برای امت کار کنند همه چیز اصلاح می‌شود و همه باید در این سال جدید در هر جایگاه و مسؤولیتی که هستند به فکر این باشند که این مقام را برای امت خرج کنیم این پست را برای رضای خدا و خدمت به مردم بگیریم در این سال جدید کارهای بزرگی را می‌توان انجام داد.

این مسؤول تاکید کرد: با حمایت از کالای ایرانی مسؤولان آسیب‌های عملکرد خودشان در سال‌های گذشته را برطرف کنند ضعف و کاستی‌ها را با تلاش و تولید داخل مرتفع سازند.

موسوی‌آملی یادآور شد: رهبر معظم انقلاب در 27 اردیبهشت سال 90 به صراحت فرمودند وضع فعلی عدالت کشور راضی کننده نیست امروز هم راضی کننده نیست امروز اگر بخواهیم در مسیر عدالت گام برداریم برترین گام برای رفع محرومیت از طبقات محروم و تهی دست و کم درآمد حمایت از کالای ایرانی می‌باشد.

وی در ادامه بیان کرد: حمایت از کالای ایرانی بدون پشتوانه و پژوهش و برنامه‌ریزی تلاش ناقص و ابتر است اگر بخواهیم به سند چشم انداز برسیم و جایگاه و نقش ممتاز عدالت در صحنه اجتماعی و روابط سیاسی مردم و مسؤولان و بخصوص جوانان را برسیم حمایت از کالای ایرانی باید جزء دغدغه اصلی باشد.

امام جمعه سرخ‌رود تصریح کرد: یعنی حمایت از کالای ایرانی نباید به عنوان ارزش درجه دو باشد نباید مسؤولان گرفتار جناح‌گرایی و قبیله‌گرایی سیاسی شوند حل مشکلات معیشت مردم، کارگران، روستائیان باید به طور جدی مورد توجه قرار گیرد و شعار امسال اگر با پیوست‌های آن عملیاتی شود باطل‌السحر مشکلات اقتصادی است.

این مسؤول افزود: مسؤولان باید انگیزه جوانان را در حمایت از کالای ایرانی با مشوق‌هایی که قرار می‌دهند بالا ببرند و نباید جوانان جهادی و انقلابی را دلسرد کنند کالای ایرانی باید کم هزینه و با کیفیت باشد مصرف جنس خارجی یکی از عیوب ماست.

موسوی‌آملی بیان کرد: ما باید سراغ تولید جنس داخلی برویم یکی از افتخارات ما که حمایت از تولید ایرانی است موشک‌های بالستیک می‌باشد چه هم پیمان بشوند آل‌سعود یهودی با صهیونیزم بین‌الملل چه نشوند با قدرت ادامه خواهیم داد و چه آنهایی که غرب زده هستند و به جای ایمان به خدا به کدخدا دل بستند و سخن از پایین آوردن برد موشک‌ها را در روزنامه‌های فتنه طلب سر می‌دهند ایران اسلامی برد موشک‌هایش را به حول قوه الهی آنقدر بالا می‌برد که غیر از پایگاه‌های آمریکایی در منطقه هر کشوری متعرض به نظام مقدس اسلامی گردد را با خاک یکسان خواهد کرد.

وی تاکید کرد: بن سلمان، مزدور آمریکا و رژیم صهیونیستی بداند خاک فلسطین و مردم مظلوم فلسطین خط قرمز ماست ملت ایران هرگز از آرمان‌هایش عقب نشینی نخواهد کرد و تو را برادرانه نصیحت می کنیم که بیشتر از این در باتلاق که افتادی فرو نرو و با مسلمانان جهان متحد شوید و با خون مردم بی گناه و مظلوم فلسطین معامله مکن و از وحشی گری در یمن دست بردار که یک روزی خون این مردم بی گناه یمن، فلسطین و عراق و سوریه و افغانستان دودمان شما را به باد خواهد داد.

 امام جمعه سرخ‌رود در پایان گفت: ایران اسلامی همانطور که انرژی هسته‌ای را بومی کرد اگر آمریکا در 23 اردیبهشت از برجام خارج شود با قدرت تمام به غنی سازی هسته‌ای ادامه خواهد داد و سیلی محکمی بر دهان مستکبرین عالم خواهد زد.

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار